اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

مسئولان دست از حرکت‌های کودکانه بردارند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: برخی اعمال و رفتارهای کودکانه در شأن این ملت نیست و بهتر است مسئولان از چنین رفتارهایی پرهیز کنند.

مسئولان دست از حرکت‌های کودکانه بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی عصر امروز در اجتماع اقشار مختلف مردم در اعتراض به حوادث اخیر در مجلس شورای اسلامی که اقدام به تشکیل مجمع ولایی در این استان کردند، اظهار داشت: برخی کارهای غیراخلاقی و غیرمسئولانه توسط عده‌ای از مسئولان نشان داد که از قافله بصیرت و عظمت این ملت عقب مانده‌اند و با حرکت‌های نامطلوب خود به نظام و ولایت ضربه می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب شکل گرفته در ایران توانسته مسیر حرکت دنیا را تغییر بدهد، تصریح کرد: با وجود این عظمت، بالندگی، استقلال فکری، سیاسی، اجتماعی و اقدامات آرمانی شاهد برخی رفتارهای کودکانه هستیم که هیچ سنخیتی با روح با عظمت این ملت ندارد.

عاملی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: با امدادهای غیبی و به حرمت خون شهدا و هدایتگری امام راحل و در دهه‌های اخیر با هوشمندی مقام معظم رهبری این کشور از گردنه‌ها و سختی‌های بسیاری عبور کرده و روز به روز و سال به سال توانسته است در مسیر اعتلا و به ثمر نشاندن شعارهای حقیقی خود حرکت کند.

این مسئول با اعلام اینکه دشمنان این ملت روی این عظمت و اقتدار حساب باز کرده و از هیمنه و شکوه این ملت در هراس و نگرانی به سر می‌برند، اضافه کرد: این برای ما افتخار است که وزیر امور خارجه آلمان برای مذاکرات مستقیم با ایران وارد عمل شده و رایزنی‌ها را انجام می‌دهد تا با ایران مقتدر ما بتواند زمینه تعامل و ارتباط دوسویه را برقرار سازد.

وی بیان کرد: در این شرایط حساس که روز به روز بر صلابت این ملت افزوده می‌شود عده‌ای با رفتارها و حرکات نسنجیده سعی می‌کنند خون به دل ملت و رهبری معظم انقلاب کنند و با رفتارهایی که نشان از نابالغی است هدف‌گذاری‌ها را به سمت گستاخ و جسور کردن دشمنان و معاندان نظام بکشانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه اردبیل یادآور شد: ما خطاب به این افراد اعلام می‌کنیم که این انقلاب بدون صاحب و سرپرست نیست بلکه صاحب این حکومت امام عصر (عج) است و مردم نیز تا زمانی که ولایت و رهبری در این سرزمین افتخارآفرینی می‌کند پشتیبان نظام و خط اسلام ناب هستند.

عاملی ادامه داد: مردم ما حاکم خوبی هستند و می‌دانند که سخنان هر فرد و مسئولی در چه راستا و هدف‌گذاری است اما توصیه ما این است که در این شرایط حساس جامعه اجازه ندهیم به جای رفع مشکلات مردم کارهای سبک و کودکانه بهانه به دست دشمنان دهد تا بتوانند علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.

وی علت وقوع چنین قضایایی را عدم تبعیت از ولایت توسط عده‌ای قدرت‌طلب و دنیاطلب اعلام کرد و گفت: اگر مسئولان ما سخنان مقام معظم رهبری را معیار و محک عمل و رفتار خود قرار می‌دادند قطعاً چنین حوادثی رخ نمی‌نمود.

عاملی با انتقاد از برتر دانستن منافع شخصی عده‌ای بر منافع ملی و حاکمیت اسلامی افزود: در این اوضاع و احوال که کشور ما بیش از هر زمان دیگر به آرامش و حرکت‌های کم تنش نیازمند است اینکه عده‌ای قدرنشناسی کرده و التهاب درست کنند جای گله‌مندی دارد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان تصریح کرد: تولید علم و پیشرفت‌های کشورمان در تمام عرصه‌ها زمینه بازدارندگی را برای این کشور فراهم آورده و این ملت در 22 بهمن سعی و تلاش می‌کنند تا قدرت‌های اهریمنی را بار دیگر مقهور سازند.

در این حرکت خودجوش مردمی که با تشکیل مجمع ولایی اردبیلی‌ها همراه بود ریش سفیدان، هیئت امنای محلات شش‌گانه و 13‌گانه اردبیل، هیئت‌های مذهبی، جوانان پرشور و شوق و اقشار مختلف مردم در دفتر امام جمعه اردبیل حاضر شدند و با سر دادن شعارهای انقلابی از تمام مسئولان به ویژه سران قوا خواستند تا در این شرایط حساس همسو با اهداف دشمن در فکر التهاب‌آفرینی و ایجاد یأس و ناامیدی نباشند بلکه با وحدت هر چه بیشتر حول ولایت فقیه سعی کنند بیانات مقام معظم رهبری را نصب‌العین خود قرار دهند.

انتهای پیام/62004‌/ش40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول