اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید اعضای شورای شهر مهریز مطرح شد/

مشکلات صنعتگران مهریز نیازمند توجه ویژه مسئولان است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر مهریز خواستار رفع مشکلات صنعتگران این شهرستان شد و گفت: رفع این مشکلات نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

مشکلات صنعتگران مهریز نیازمند توجه ویژه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، سیدمرتضی فروزان‌نیا بعد از ظهر امروز در بازدید از واحدهای صنعتی شهرستان مهریز با اشاره به نقش صنعت در پیشرفت و توسعه شهر مهریز اظهار داشت: این شهرستان نعمت و پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف دارد و از همه مهم‌تر اینکه مهریز جزو شهرستان‌هایی است که با افزایش جمعیت جوان روبروست و با همدلی و پشتکار بیشتر می‌توان به آرزوهای دیرینه که همان توسعه و رونق مهریز است، دست یافت.

وی عنوان کرد: تحقق این امر جز با توجه به امر سرمایه‌گذاری در صنعت و توسعه و حفظ صنایع موجود در شهرستان میسر نمی‌شود.

فروزان‌نیا بیان کرد: در سال‌های اخیر جوانان این شهرستان در بخش‌های مختلف از جمله در فراگیری علم و دانش و بسیاری از رشته‌های صنعتی، پیشرفت‌های فراوانی در کل کشور داشته‌اند که شایستگی جوانان مهریز را در تمامی عرصه‌های علمی و صنعتی می‌رساند.

وی یادآور شد: موضوع اشتغال یکی از دغدغه‌های آحاد مردم به ویژه جوانان این شهرستان است که باید برای آن فکری اساسی کرد.

فروزان‌نیا اظهار داشت: با توجه به اینکه روز به روز به جمعیت بیکار افزوده می‌شود، توجه به مقوله کار و افزایش صنایع موجود یکی از اساسی‌ترین مسائل شهرستان است.

رئیس شورای شهر مهریز، جلوگیری از ایجاد مشکلات و موانع در امر تولید واحدهای صنعتی فعال شهرستان و کمک در راستای بلوغ و تبدیل بنگاه‌های کوچک به بزرگ یکی از راهکارهای توسعه اشتغال پایدار و پیشرفت شهرستان دانست.

فروزان‌نیا عنوان کرد: هیچ شهری توسعه نمی‌یابد مگر اینکه همه آحاد مردم و مسئولان دست به دست هم دهند و زمینه سرمایه‌گذاری را در جای جای آن فراهم کنند و با اتکا به این عمل، مردم مهریز به طور قطع آینده‌ای بهتر از امروز خواهند داشت.

مدیرعامل کاشی اطلس نیز در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از مسئولان شهرستان مهریز به واحدهای صنعتی اظهار داشت: این واحد صنعتی هم‌اکنون در زمینه تولید کاشی در این شهرستان سرمایه‌گذاری کرده و بیش از 220 نفر به طور مستقیم در این واحد صنعتی مشغول فعالیت هستند.

سعید ملانوری یادآور شد: حدود 70 درصد کارگران این شرکت را افراد بومی تشکیل داده‌اند.

وی با اشاره به مشکلات واحد صنعتی خود بیان کرد: این واحد صنعتی به دلیل وجود برخی مشکلات در آستانه تعطیلی بود به طوری که حتی حقوق کارکنان خود را نیز با چند ماه وقفه پرداخت می‌کرد؛ اما هم‌اکنون با همکاری و مساعدت مسئولان شهرستان و تلاش کارگران، این موانع را از سر گذرانده است.

ملانوری خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها انتظاری که از مسئولان شهرستان مهریز وجود دارد، این است که با توجه به نوپا بودن این مجموعه، توجه وی‍ژه‌ای به این واحد صنعتی داشته باشند تا بتوانیم موانع باقی مانده در مسیر تولید این مجموعه را برطرف کنیم.

وی گفت: نمایندگان شورای شهر عصاره مردم شهرستان خود هستند و حضور آنها در این مجموعه صنعتی نشانگر اهمیت آنها به وضع شهرستان است.

ملانوری تاکید کرد: آهنگ و ضربان پیشرفت در مهریز به وضوح قابل مشاهده است که دلیل اصلی آن نیز مردم این شهرستان و مسئولان دلسوز آن است.

انتهای پیام/2464/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول