اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه:

اختلاف مسئولان به مصلحت نیست

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: اختلاف بین مسئولان با توجه به هشدارهای مقام معظم رهبری به مصلحت نظام اسلامی نیست.

اختلاف مسئولان به مصلحت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حمیدرضا مقدم‌فر در جمع مردم همدان در مسجد قمر بنی هاشم شهرک فرهنگیان با بیان اینکه دو عامل امام و امت از صدر اسلام تاکنون رمز پیروزی مسلمانان بوده است، اظهار داشت: خداوند این دو نعمت را در سال 57 به انقلاب اسلامی داد و اگر مردم و رهبری در کنار هم نباشند، انقلاب متوقف می‌شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با گذشت زمان و تغییر برخی از چهره‌های اول انقلاب ارزش‌های آن تغییری نکرده و علت در این است که انقلاب ما شبیه هیچ کدام از انقلاب‌های مارکسیستی و ماتریالیستی نیست، بلکه انقلاب اسلامی است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران معجزه بود، تصریح کرد: امام خمینی (ره) نیز این انقلاب را پیروزی خون بر شمشیر می‌دانستند و استبداد از این سرزمین برچیده شد.

وی در ادامه به توطئه‌های دشمنان در طول 33 سال گذشته علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: قدرت‌های شیطانی با ایجاد غائله کرد، بلوچ، عرب و مرزی توسط صدام و حمله به ایران با کمک همه دنیا علیه انقلاب اسلامی فتنه کردند.

مقدم‌فر با بیان اینکه دشمنان برای نابودی انقلاب انواع فتنه‌ها را به کار بستند اما موفق نشدند، ادامه داد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی تنها کشور سوریه از ما حمایت کرد و حتی شوروی و آمریکا که در مقابل هم و سال‌ها درگیر جنگ سرد بودند در مورد ایران موضع مشترک داشتند و با همکاری هم از صدام دفاع می‌کردند.

وی اضافه کرد: امروز به دعوای آخر رسیدیم که تحریم است، البته تحریم‌ها از اول انقلاب وجود داشت اما در طول این مدت انواع حمله نظامی، غائله‌های قومی، منافقان، ترورها و ماجرای 7 تیر و شهادت 72 تن در حزب جمهوری و شهادت رئیس جمهور و نخست وزیر و... را اعمال کردند، اما به جایی نرسیدند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: علت اینکه بیداری اسلامی 20 سال پیش اتفاق نیفتاده این است که مسلمانان منتظر بودند، ببینند آیا انقلاب اسلامی از توطئه‌ها و فتنه‌های مختلفی که برای این ملت ایجاد می‌شود عبور می‌کند یا نه و بعد از اینکه پیشرفت‌های ایران اسلامی را دیدند، بیدار شدند.

مقدم‌فر ادامه داد: آمریکا به بهانه 11 سپتامبر به افغانستان و عراق حمله کرد، اما هدفش ایران بود و به دنبال خاورمیانه جدید جلو آمد که در آن تفکر انقلاب اسلامی نباشد و اسرائیل حاکم شود.

وی افزود: دشمن در جنگ 33 روزه لبنان، 22 روزه غزه و در عراق و افغانستان، ایران را بسیار قدرتمند یافت و دریافتند بعد از اشغال عراق، این کشور را دو دستی به ایران تقدیم کرده‌اند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ادامه داد: مقام معظم رهبری بعد از جنگ 22 روزه غزه اعلام کرد که ایران از آنها دفاع کرده و هر جا کسی علیه اسرائیل باشد ما از او حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ایران به برکت انقلاب اسلامی قدرت اول منطقه است، افزود: امروز آمریکا‌یی‌ها در عراق و افغانستان بدون توجه به دیدگاه و نظر ایران نمی‌توانند تصمیمی اتخاذ کنند و این نشانه قدرت ایران است.

مقدم‌فر در ادامه سخنان خود به حلقه به گوش بودن پهلوی در مقابل غرب اشاره کرد و یادآور شد: ایران در آن زمان در نقشه جغرافیایی جایگاهی نداشت و امروز دنیا تحولات ایران را در عرصه‌های مختلف از جمله پیشرفت‌های علمی لحظه به لحظه پیگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ایران با وجود آن که در محاصره قرار دارد در علومی چون نانو تکنولوژی، بیو تکنولوژی، هسته‌ای، هوا فضا و پرتاب ماهواره و فرستادن موجود زنده به فضا پیشرفت‌های بی‌بدیلی داشته است.

وی با بیان اینکه سرعت پیشرفت علمی ایران 11 برابر میانگین دنیاست، اظهار داشت: تحریم اقتصادی اخیر آخرین دعواست چون غرب همه راه‌ها را رفته و اگر مردم کمی بیشتر تحمل کنند در این طرح هم شکست خواهند خورد.

مقدم‌فر در ادامه با اشاره به اینکه دشمن جرات حمله نظامی به ایران را ندارد و تحریم هم اثر زیادی نداشته و موفق به دور زدن تحریم‌ها شده‌ایم، گفت: اگر امروز در جامعه برخی مشکلات وجود دارد به خاطر بی‌تدبیری برخی است و دولت باید امور را مدیریت کند.

وی سپس به اختلافات بین مسئولان اشاره کرد و افزود: اختلاف انداختن و جدایی بین مسئولان و مردم کارساز و به نفع دشمن است که از این موضوع غفلت کردیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه اضافه کرد: ماجرایی که چند روز پیش در مجلس رخ داد، خواست و دلخواه دشمن است، در حالی است که چند هفته پیش مقام معظم رهبری تاکید کردند هرکسی به اختلافات دامن بزند و آن را به میان مردم بکشاند خائن است.

وی با اشاره به اینکه شخصیت‌ها و مسئولان کشورهای دیگر وقتی با رهبر انقلاب ملاقات می‌کنند او را فردی حکیم و بزرگ می‌بینند، افزود: آنها به ما توصیه می‌کنند که قدر این رهبر را بدانید چون فردی متفکر و مدیر است.

مقدم‌فر سپس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انتخابات در ایران برای ما و حتی دشمن فرصت است، تصریح کرد: دشمن همواره در طول 33 سال گذشته تلاش کرده انتخابات را که نمونه بارز مردم سالاری است به چالش بکشاند، این انتخابات البته برای ما نیز فرصت است تا با مشارکت و حضور گسترده انسجام ملی و عزت انقلاب را به رخ همه بکشیم.

وی خاطر نشان کرد: در انتخابات سال 88 بیش از 85 درصد مردم مشارکت کردند که این در هیچ جای دنیا سابقه ندارد و دشمن با ایجاد تهمت تقلب خواست این فرصت بزرگ را از بین ببرد و آبروی انقلاب اسلامی را بریزد و آشوب به پا کرد و تهران 8 ماه در آتش فتنه سوخت.

مقدم‌فر تاکید کرد: در آستانه انتخابات هستیم و دشمن به دنبال فرصت‌های خود است و این بار از قبل هوشیارتر شده و تجربه شکست در فتنه 88 را دارد و ما باید هوشیار باشیم و پیش بینی حادثه را بکنیم.

وی در ادامه با اشاره به طرح موضوع انتخابات آزاد از سوی دشمنان گفت: طرح واژه انتخابات آزاد نتیجه برگزاری کنفرانس پراگ بود و برای اولین بار در این جلسه که همه نیروهای ضد انقلاب حضور داشتند تأکید شد "انتخابات آزاد " در ایران تبدیل به گفتمان مخالفان شود و این عبارات را دائما موسوی خوئینی‌ها و هاشمی رفسنجانی تکرار می‌کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گفت: مقام معظم رهبری اول فروردین سال 88 به برخی که زمزمه سالم نبودن انتخابات را مطرح می‌کردند هشدار دادند اما کسی به آن توجه نکرد تا اینکه فتنه اتفاق افتاد و پس از آن که مزدوران فتنه در دادگاه گفتند "تقلب رمز آشوب بود"، همه متوجه شدند که رهبری با تدبیر خود به چه موضوعی اشاره کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز نیز رهبر معظم انقلاب به موضوع "انتخابات آزاد" اشاره داشتند و باید بسیار مراقب باشیم تا دشمنان نتوانند فرصت دیگری برای فتنه افروزی پیدا کنند.

انتهای پیام/89019/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول