اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیروان:

بازتاب عملکرد مسئولان نظام در رسانه ملی ضرورت دارد‌

خبرگزاری فارس: فرماندار شیروان با اشاره به خدمات نظام اسلامی برای توسعه مناطق مختلف، بر بازتاب وتبیین هر چه بیشتر عملکرد مسئولان نظام اسلامی به مردم به ویژه در این شهرستان در رسانه ملی را ضروری عنوان کرد.

بازتاب عملکرد مسئولان نظام در رسانه ملی ضرورت دارد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان عبد الصمد صفرنژاد ظهر امروز در هفتمین روز از دهه مبارکه فجر در آیین جشن انقلاب این روستا که با حضور استاندار خراسان شمالی برگزار شد گفت: مردم ایران اسلامی از ابتدا پیروزی تا کنون وفاداری خود را به نظام و امام راحل و ارزش‌های انقلاب اسلامی به اثبات رسانده‌اند.

وی افزود:مردم در طول این مدت همواره نشان داده‌اند که در هر کجا که انقلاب و نظام اسلامی به حضور آنان نیاز داشته باشد، با هوشمندی و با تمام توان  در صحنه حاضر می‌شوند.

نماینده عالی دولت در شیروان تصریح کرد: با وجود تلاش‌های نظام و مسئولان در جهت زدودن چهره غبار محرومیت در روستاها متأسفانه هنوز در برخی از بخش‌ها همچون آب و آسفالت روستایی با مشکلات مواجهه هستیم .

صفرنژاد گفت: دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی سر آغاز آزادی و اقتدار ملت ایران است و مسئولان هرچه برای نظام تلاش کنند باز هم قادر به ادای دین خورد به امام راحل و شهدا نیستند.

وی افزود: هیچ کسی حق ندارد در مسیر خدمتگزاری به انقلاب اسلامی به مردم منت بگذارد و باید خدمت به مردم صادقانه باشد.

وی همچنین با انتقاد از این که عملکرد و فعالیت‌ها و برنامه‌ها مسئولان باید در رسانه ملی صدا و سیما و همچنین رویدادهای منطقه باید بازتاب خوبی داشته باشد اظهار کرد: متأسفانه علیرغم حمایت‌های همه جانبه فرمانداری متأسفانه تصاویر و اخبار این شهرستان و صدا و سیما استان کمرنگ بوده و مسئولان و مردم از این حرکت  گلایه دارند.

وی عملکرد این رسانه را در استان در خصوص انعکاس اخبار و برنامه‌های شیروان را ضعیف ارزیابی کرد.

به گزارش فارس در این مراسم شماری از مسئولان خراسان شمالی وشهرستان شیروان شرکت داشتند.

انتهای پیام/63002/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول