اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

تکریم ارباب رجوع وظیفه همه مسئولان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع وظیفه همه مسئولان است، گفت: اگر در برخی مسائل قوانین و مقررات داخلی ما را محدود کرده، باید با تکریم ارباب رجوع رضایت مراجعان را به دست آوریم.

تکریم ارباب رجوع وظیفه همه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضایی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شعب اقماری تأمین اجتماعی استان بوشهر در آبپخش اظهار داشت:‌ خداوند متعال در طول عمر انسان برخی دوران‌ها را فراهم می‌کند که باید از این دوران‌ها به نحو احسن برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کنیم.

امام جمعه آبپخش ادامه داد: در تمامی لحظات عمر انسان باید خود را موظف به خدمت‌گذاری به جامعه بداند و در دورانی از عمر که انسان مسئولیت‌ در مجموعه اداری و اجرایی را به عهده می‌گیرد، فرصتی مناسب است تا بیش از پیش در این مسیر تلاش کند.

رضایی خاطرنشان کرد: قطعاً اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی به رفع مشکلات مردمی توجه داشته باشند، کارکنان زیردست ایشان با قاطعیت و پشتکار بیشتری در مسیر انجام وظایف و ارائه خدمات به اقشار و آحاد مختلف جامعه تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت کنونی کشور، گرانی و تورم که دشمنان برای کشور به‌وجود آورده‌اند و از اجزای اجتناب‌ناپذیر تحریم‌ها هستند، مسئولان باید با توان بیشتری در مسیر خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند و تمام توان خود را در این مسیر باید به‌ کار گیرند.

* تأمین اجتماعی در حوزه درمان مسئولیت مهمی دارد

این مسئول اذعان داشت: درمان از مسائل مهمی است که تأمین اجتماعی نیز در این زمینه مسئولیت‌هایی عهده‌دار است و با توجه به مشکلات اقتصادی مردم، مسئولان این سازمان باید توجه خاصی به رفع مشکلات و مسائل مردم داشته باشند.

امام جمعه آبپخش با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع، وظیفه همه مسئولان است، عنوان کرد: اگر در برخی مسائل قوانین و مقررات داخلی ما را محدود کرده، باید با تکریم ارباب رجوع و توضیحات لازم و آگاهی‌بخشی به ایشان، رضایت مراجعین را به دست آوریم و ارباب رجوع را آزرده‌خاطر نکنیم.

رضایی گفت: تأمین اجتماعی یک مقوله تخصصی است و بخش عظیمی از جمعیت کشور تحت پوشش خدمات این سازمان هستند.

وی با اشاره به اهمیت تأمین اجتماعی در جامعه افزود: کار سازمان تأمین اجتماعی یک کار بسیار ارزشمند است و مردم بیشتر باید از اهمیت و خدمات این سازمان آگاه شوند.

امام جمعه آبپخش اظهار داشت: وظیفه ذاتی تأمین اجتماعی خدمت‌رسانی به قشر آسیب‌پذیر و محروم جامعه است که این امر مهم مورد رضای الهی است.

وی یادآور شد: امنیت شغل و امید به آینده در پناه تأمین اجتماعی پویا و فعال است و امیدوارم دولت تمام تلاش خود را در راستای رشد و بالندگی این نهاد ارزشمند به‌ کار گیرد.

رضایی در پایان تصریح کرد: از مسئولان تأمین اجتماعی استان بوشهر به‌ خاطر توجه خاصی که به رفع مسائل و مشکلات آبپخش دارند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول