اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 203

دیدار مسئولان باقرشهر با خانواده شهید پورجعفری

خبرگزاری فارس: همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسئولان باقرشهر با خانواده شهید محمد پورجعفری دیدار کردند.

دیدار مسئولان باقرشهر با خانواده شهید پورجعفری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،‌ شهید محمد پورجعفری یکی از فعالان انقلاب اسلامی ایران و از پیروان راستین حضرت امام خمینی (ره) در زمان انقلاب بود.

به همت امور ایثارگران شهرداری و به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور مسئولان شهر باقرشهر از خانواده معزز شهید محمد پورجعفری دیدار به‌عمل آمد.

در این دیدار که امام جمعه باقرشهر، رئیس‌ شورای اسلامی شهر، معاون اجرایی شهردار باقرشهر، مسئول هیئت رزمندگان اسلام، نماینده بنیاد شهید شهرستان ری و مسئول روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر و ... حضور داشتند، برادر شهید محمد پورجعفری به توصیف برادر شهیدش پرداخت.

شهدا سرچشمه‌های فیض الهی هستند

رئیس شورای اسلامی باقرشهر نیز ضمن ارج نهادن به مقام والای شهدای انقلاب به‌ویژه شهدای باقرشهر گفت: شهدا سرچشمه‌های فیض الهی هستند و برکت حضور در بیت آنها و هم‌نشینی با پدر و مادر شهدا موجب تقویت روحیه خدمت در بین مسئولان می‌شود.

پرویز صادقی در ادامه یادآور شد: با دلجویی و دیدار با این خانواده‌های صبور، آنها حلم و بردباری را به ما متذکر می‌شوند و خدمت به شهروندان را برای ما شیرین و گوارا می‌سازند.

‌انتهای پیام/2462/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول