اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

روان‌سازی کار مردم وظیفه اصلی مسئولان است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: وظیفه اصلی و فلسفه وجودی فعالیت مسئولان روان‌سازی کار مردم است.

روان‌سازی کار مردم وظیفه اصلی مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح نخستین پیست ماشین‌های کنترلی ایران در کرمان با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: مسعود جهانگرد مدیرعامل و سرمایه‌گذار پروژه گردشگری ماندگار در کوهپایه کرمان مجموعه‌ای زیبا را برای مردم احداث کرده است که از وی قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: ساخت اورژانس توسط این سرمایه‌گذار و اهدای آن به مردم حرکت ارزشمندی است، زیرا خلوص نیت افراد موجب انجام کارهای خیر و ماندگار می‌شود.

نجار بیان داشت: افراد بسیاری دارای تمکن مالی هستند، اما از این امکانات خود برای مردم هزینه نمی‌کنند در حالی که خداوند برکات خود را برای خیران نازل می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه فعالیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به علت عشق و علاقه آنها به مردم انجام می‌شود، تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید برای توسعه فعالیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان کرمان تلاش کنند.

نجار با بیان اینکه ارزش افزوده طرح‌های صنعتی و گردشگری به مردم برمی‌گردد، افزود: فلسفه وجودی کار مسئولان روان‌سازی کار مردم است.

وی اذعان داشت: ما مسئولان باید امور مربوط به سرمایه‌گذاری را روان‌سازی کنیم تا مردم سرمایه‌گذاری را راحت‌تر انجام دهند و مدیران باید راهکارها برای انجام هرچه بهتر فعالیت‌ها را پیدا کنند.

انتهای پیام/80019/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول