اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

اردوهای جهادی بسترساز کارهای بزرگ فرهنگی است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: اردوهای جهادی بسترساز کارهای بزرگ فرهنگی است که باعث ایجاد روحیه تعامل، همدلی، کار و تلاش، وحدت و افزایش همبستگی مردم به نظام می‎شود و باورهای دینی و انقلابی را به یکدیگر پیوند می‎زند.

اردوهای جهادی بسترساز کارهای بزرگ فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت ظهر امروز در همایش شکوه هجرت که در استانداری گلستان برگزار شد در جمع جهادگران بسیجی اظهار داشت: راهیان نور نیروهایی تربیت می‎کند که مسئولان آینده نظام اسلامی هستند و نگاه‎شان ولایی است و با کمترین امکانات، بیشترین کارها و خدمات را انجام می‎دهند.

وی مبارزه با خمودگی برخی مسئولان در دستگاه‎های اجرایی را از دیگر ویژگی‎های اردوهای جهادی برشمرد و تصریح کرد: راهیان نور تلنگر ایجاد طراوت و شادابی است و نمایانگر این مهم به مسئولان که نباید تلاش و کوشش معطوف به دو تا سه سال ابتدای مسئولیت باشد بلکه شادابی و نشاط باید تا آخر مسئولیت‎ها باقی بماند و افراد دچار روزمرگی نشوند.

محرومیت‎زدایی و عملیاتی شدن فعالیت‎های عمرانی از امتیازات برجسته راهیان نور

استاندار گلستان فرهنگ کار، تعاون، همدلی، وحدت برای ساخت کشور با سرعت زیاد و هزینه کم را از اقدامات ارزنده در اردوهای جهادی عنوان کرد و افزود: راهیان نور فواید بسیاری دارد که تلاش برای محرومیت‎زدایی، عملیاتی شدن فعالیت‎های عمرانی، بهداشتی، آموزشی به ویژه رشد معنوی جهادگران از جمله فواید اردوهای طرح هجرت است.

قناعت با بیان اینکه افزایش توان مدیریتی و مسئولیت‎پذیری جهادگران در اردوهای هجرت از دیگر امتیازات آن محسوب می‎شود ابراز داشت: در سطح استان نیز تلنگری ایجاد خواهد شد که جهادگران با کمترین امکانات برای رفع محرومیت مردم تلاش می‎کنند و مسئولان با در اختیار داشتن امکانات دولتی باید از این مهم استفاده بیشتری کرده و تلاش مضاعفی برای مردم داشته باشند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه در اردوهای جهادی تحولات کمی و کیفی زیادی صورت گرفته خاطرنشان کرد: حق مردم بیش از این‎هاست و هنوز در قدم‎های اولیه هستیم که باید این مهم در دستور کار قرار گرفته و با جدیت دنبال شود.

اردوهای جهادی نباید یک اقدام نمادین و سمبلیک باشد

استاندار گلستان متذکر شد: موضوعات، مسائل و دغدغه‎های پیرامون راهیان نور در استان گلستان باید با محوریت معاون عمرانی استاندار، امور روستایی استانداری، مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری، دبیرخانه طرح هجرت در استان در دستور کار قرار بگیرد تا موانع موجود برطرف شود و شاهد کارهای جدیدی در این بخش باشیم.

قناعت با تاکید بر اینکه اردوهای جهادی نباید یک اقدام نمادین و سمبلیک باشد اذعان داشت: آنچه مهم تلقی می‎شود رفع محرومیت‎ها از بطن جامعه است تا مردم نظام اسلامی در هر نقطه‎ای که هستند در رفاه و آسایش زندگی کنند چراکه این مهم، حق همه آنهاست.

انتهای پیام/2307/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول