اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

خواص با نسخه کاربردی انقلاب سنجیده می‎شوند

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: مردم متدین و ولایی ایران افراد را با حق و نسخه کاربردی انقلاب می‎سنجند نه حق را با افراد، حتی اگر افراد از خواص باشند.

خواص با نسخه کاربردی انقلاب سنجیده می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان و فرماندهان نظامی استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دارای ویژگی‎های منحصر به فردی است که این انقلاب را با دیگر انقلاب‎های شکل گرفته در سایر نقاط جهان متمایز کرده و به دلیل وجود این ویژگی‎ها، نمی‎توان هیچ انقلابی را با انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مقایسه کرد.

نسخه کاربردی انقلاب برای مردم واضح و روشن است

استاندار گلستان ادامه داد: این انقلاب شکوهمند، دستاوردهای فراوانی برای ملت بزرگ ایران داشته است.

وی با اشاره به ویژگی‎های انقلاب خاطرنشان کرد: نخستین ویژگی انقلاب اسلامی ما این است که نسخه انقلاب فقط در دستان انقلابیون و شخصیت‎های انقلاب نیست، بلکه این نسخه در اختیار همه ملت ایران است.

قناعت تصریح کرد: این ویژگی موجب می‎شود که کسی نتواند به میل خود یا سهواً در آن دخل و تصرفی انجام دهد.

وی افزود: نسخه انقلاب از قبل از انقلاب و هنگام شکل‎گیری انقلاب وجود داشت و منحصر در دست افراد خاصی نبود.

قناعت عنوان کرد: مبانی انقلاب یعنی اسلام ناب که در باورهای عمیق مردم جای دارد، مبنی بر آموزه‎های اسلام ناب است.

استاندار گلستان بیان داشت: نسخه کاربردی انقلاب به همت حضرت امام (ره) که مبتنی بر آموزه‎های دینی است در ساختار انقلاب و نظام که مبتنی بر آموزه‎های دینی و همان قانون اساسی است، نهادینه شده است.

وی ابراز داشت: اجزا و مبانی انقلاب نیز با رهنمودهای حضرت امام (ره) و خلف صالحشان مقام معظم رهبری مشخص شده و برای مردم کشور خالی از ابهام است.

استاندار گلستان با اشاره به فتنه سال 88 یادآور شد: در آن جریان و آزمون بزرگ الهی، شاهد لغزش برخی از خواص در کشور بودیم.

افراد با حق سنجیده می‎شوند نه حق با افراد

قناعت با اشاره به بزرگ بودن فتنه 88 گفت: در جریان فتنه 88، آن آزمون بزرگ الهی متأسفانه شاهد بودیم برخی از خواص در کشور رفوزه شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر آزمون بزرگی را در پیش داریم و مردم متدین و ولایی ایران افراد را با حق می‎سنجند نه حق را با افراد، حتی اگر افراد از خواص باشند و اگر از استوانه‎های نظام باشند.

نگاه مردم به خواص نیست، بلکه به رهبری نظام است

استاندار گلستان دومین ویژگی انقلاب را عدم نگاه به خواص دانست و اذعان داشت: برخلاف صدر اسلام، نگاه مردم به خواص نیست و در آزمون‎های حق تعالی نیز نگاه مردم به این نسخه تثبیت شده و آن رهبری نظام است.

وی ادامه داد: تا زمانی که شخصیت‎ها و خواص در راه، بستر و مدار تعریف شده انقلاب حرکت کنند از اهتمام و اقبال مردم برخوردار خواهند بود و زمانی که از این راه فاصله بگیرند به همان اندازه مورد بی‎اعتمادی و عدم اقبال مردم قرار خواهند گرفت.

قناعت افزود: یکی از برجستگی‎ها و شاخصه‎های ممتاز ملت ایران نسبت به صدر اسلام، برخورداری از قدرت تحلیل بالا است و بارها نشان داده‎اند که نگاه آنها به نسخه انقلاب و رهبری است و از درک و شعور سیاسی و قوه تحلیل بالایی برخوردار هستند.

اقتدار ایران در منطقه به درجه‎ای رسیده که احتمال حمله به آن بسیار ضعیف است

وی در خصوص آمادگی نیروهای مسلح گفت: با توجه به آمادگی نیروهای مسلح ارتش، سپاه و نیروی انتظامی تا بسیجیان جان بر کف، اقتدار ایران در منطقه به درجه‎ای رسیده که احتمال حمله به آن بسیار ضعیف است، اما احتمال یارگیری در بین خانواده انقلاب و برخی از خواص بسیار زیاد است.

قناعت با اشاره به انتخابات خرداد سال 92 اذعان داشت: در این انتخابات باید فارغ از اینکه چه کسی رای می‎آورد، پیروز از این امتحان بیرون بیاییم.

رمز پیروزی، ماندن در راه امام، شهیدان و رهبری است

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و ذکر این نکته که این انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است، بیان کرد: این ملت و درخت تنومند در برابر همه هجمه‎ها و تحریم‎ها ایستاده است و باید دقت کنیم تا در داخل کشور مشکلی ایجاد نشود.

استاندار گلستان در پایان ابراز داشت: رمز و راه موفق ماندن در ایران، ماندن در راه امام و شهیدان و رهبری است.

انتهای پیام/2307/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول