اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

خدمات دولت احمدی‌نژاد در گلستان ماندگار هستند

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان با اشاره به خدمات ارزشمند دولت‎های نهم و دهم در استان گفت: خدمات دولت در گلستان ماندگار هستند، زیرا هم شامل خدمات زیربنایی بوده و هم موجب توسعه پیشرفت استان می‌شوند.

خدمات دولت احمدی‌نژاد در گلستان ماندگار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت صبح امروز در جمع مردم گرگان، بین‎المللی شدن فرودگاه گرگان، راه‎اندازی فرودگاه کلاله، واگذاری واحدهای مسکن مهر و گازرسانی به روستاهای دوردست و حاشیه جنگل را بخشی از این خدمات برشمرد.

وی افزود: احداث راه‎های روستایی، افزایش تعداد باندهای بزرگراه گرگان – آزادشهر، آغاز عملیات اجرایی ساخت راه آهن گرگان – اینچه‎برون و چندین خدمت دیگر در حوزه‎های فرهنگی و بهداشتی بخش‎های دیگر از خدمات ارزشمند دولت در گلستان هستند.

ملت ایران با انقلاب خود اسوه استکبارستیزی و حمایت از مظلومان جهان شد

قناعت با اشاره به فرارسیدن سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دهه فجر یادآور حماسه باشکوه و تاریخی ملتی است که گوش به فرمان منجی خود نسخه نظام طاغوتی و ظالم شاهنشاهی را درهم شکسته و ندای آزادی‎خواهی و اسلام‎خواهی خود را به گوش جهانیان رساندند و لرزه بر اندام مستکبران انداختند.

وی اضافه کرد: ملت ایران با انقلاب خود اسوه استکبارستیزی و حمایت از مظلومان جهان شد و اکنون در سی و چهارمین سال تولد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در بیست و سومین سال فراغ پیر جماران نظاره‎گر صدور انقلاب خود در خاورمیانه است.

ایران به پشتوانه ملت در برابر تمامی تهدیدات مقاومت کرد

استاندار گلستان با اشاره به حمایت‎های ملت از نظام اسلامی گفت: ایران اسلامی در این سال‎ها به پشتوانه ملت همیشه بیدار خود مانند کوه استوار در برابر تمام تهدیدات امنیتی، اقتصادی و فرهنگی مقاومت کرد.

قناعت تاکید کرد: مستکبران و زورگویان در این سال‎ها فهمیدند که ملت ایران از سابقه طولانی استبداد در این کشور درس عبرت گرفته و آگاهانه از نظام خود که بر پایه آرمان‎های الهی بنیانگذاری شده حمایت می‎کند.

وی ادامه داد: دشمنان این نظام در 34 سال گذشته هزینه‎های زیادی بر ایران و ایرانیان وارد کردند که تحمیل جنگ عراق علیه ایران و ارسال پرونده هسته‎ای ایران از سوی آژانس بین‎المللی انرژی اتمی به شورای امنیت و تحمیل تحریم‎های اقتصادی فراوان بخشی از این هزینه‎ها هستند.

این مسئول تصریح کرد: برخی از این هزینه‎ها با کار و تلاش خادمان این نظام جبران و برخی دیگر نیز اگر چه در ظاهر جبران ناپذیر بودند، اما تلخی آن در سایه وحدت و همدلی مسئولان و ملت و در سایه ولایت مطلقه فقیه کمتر به چشم می‎آیند.

استاندار گلستان با تقدیر از حضور همیشه در صحنه ملت ایران به ویژه مردم این استان ادامه داد: ملت ایران در طول این سال‎ها همواره در صحنه‎های مختلف برای دفاع از انقلاب و نظام خود در میدان مبارزه حاضر بودند و از حیثیت خود و آرمان‎هایشان دفاع کردند.

قناعت افزود: در این سال‌ها دو حماسه در تاریخ جاودانگی‎های ملت ایران به یادماندنی هستند یکی سوم تیر 1384 و دیگری 22 خرداد 1388 که در هر دو انتخابات مردم گفتمان عدالت‎محور و مهرورز دکتر محمود احمدی‎نژاد را به عنوان گفتمان برتر که بیانگر خدمت صادقانه و خالصانه است، پذیرفتند.

وی با اشاره به فتنه 88 تصریح کرد: ملت ایران بعد از فتنه 88 و حماسه افتخارآفرین 9 دی همان سال که بعد از دهمین انتخابات ریاست جمهوری با طمع‎ورزی فرزندان سابق انقلاب اتفاق افتاد اکنون با آغاز سی و چهارمین سال تولد انقلاب اسلامی در آستانه امتحان بزرگی قرار دارد.

ملت باید با بصیرت راه درست را از انحرافات بشناسد

به گفته قناعت، ملت ایران برای سربلندی در این آزمون الهی باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری به عنوان نایب امام زمان (عج) فرا دهد و با بصیرت راه درست را از انحراف بشناسد. 

وی ابراز امیدواری کرد که تجربه گران‎سنگ 34 سال گذشته که سرشار از لحظات تلخ و شیرین است همواره به عنوان راهنما پیش روی ملت ایران قرار گیرد و ملت در ادامه نیز با تبعیت از مراد پیر خود از تمامی امتحانات سربلند بیرون آید.

انتهای پیام/2307/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول