اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

تلاش‌ها باید برای افزایش بازدارندگی در حوزه دفاعی باشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: باید در مسیری گام برداریم که سبب افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب‎پذیری در حوزه دفاعی کشور شود.

تلاش‌ها باید برای افزایش بازدارندگی در حوزه دفاعی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در آیین معارفه مدیرکل پدافند غیرعامل استان با بیان اینکه ارتقاء پایداری ملی، یکی از اهداف مهمی است که باید در پدافند غیرعامل به آن پرداخته شود اظهار داشت: ارتقاء پایداری ملی به آسانی به دست نمی‎آید و قطعاً نیاز به مقدماتی دارد که با تدبیر در مبحث پدافند غیرعامل باید آنها را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: هدف همه خدمتگزاران و ملت ما این است که نظام اسلامی ما در عزت و اقتدار قابل قبولی بدرخشد و این نکته‌ای است که بیگانگان امروز به آن معترف هستند که ایران اسلامی در منطقه به قدرت بلامنازع تبدیل شده و به نقطه رهبری منطقه رسیده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: مجموعه اقدامات و رویکردی که نظام اسلامی در کشورهای فلسطین، لبنان، عراق، سوریه و... داشته و خواهد داشت، قطعاً برای حفظ تمامیت ارضی کشور، افزایش بازدارندگی در مقابل تهدیدات دشمن و پایداری ملی صورت می‎گیرد و این همان موضوعی است که پدافند غیرعامل به دنبال آن است یعنی کاهش آسیب‎ها و افزایش بازدارندگی از طریق اقدامات پیشگیرانه. 

این مسئول خاطرنشان کرد: این هنر بزرگی است که ما بتوانیم بدون جنگ و تقابل فیزیکی، پایداری ملی را تقویت کرده و آن را استمرار بخشیده و به ثبات برسانیم.

جمشیدی با بیان اینکه جاهایی که دشمن احساس کند که حریف، حریف قدری است وارد عرصه درگیری فیزیکی نخواهد شد تصریح کرد: اینکه امروز دشمن با تمام ساز و برگ جنگی و نظامی که در اختیار دارد نمی‎تواند خودش را در مرزهای ایران اسلامی ببیند به این دلیل است که دست برتر و اندیشه برتر ما را در غزه و لبنان مشاهده کرده است.

وی افزود: مدیریت در پدافند غیرعامل و رعایت نکات مورد تایید و تاکید پدافند غیرعامل در اجرای پروژه‎ها و مهندسی سازه‌ها باید به گونه‎ای باشد که حتی اگر روزی دشمن در محاسبات خود دچار انحراف و اشتباه شد و به برخورد فیزیکی روی آورد، در این صورت هم به منافعی دست پیدا نکند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: امروز ما باید به اقدامات پیشگیرانه مسلح باشیم و با آموزش‌ها و تدابیری که در حوزه ساخت و سازها اتخاذ و اجرایی می‎کنیم باید در مسیری گام برداریم که سبب افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب‎پذیری در حوزه دفاعی کشور شود.

جمشیدی تأکید کرد: ارتقاء پدافند غیرعامل از دبیرخانه به اداره کل به دلیل حساسیت و اهمیت این موضوع است و تردیدی نداریم که با انتخاب مدیرکل این مجموعه در استان گلستان از این به بعد اداره کل پدافند غیرعامل با قدرت و قوت بیشتری در عرصه خدمت‌رسانی فعال خواهد شد.

طی حکمی از سوی جواد قناعت استاندار گلستان، قاسم غریب‌آبادی به سمت مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان برگزیده شد که این حکم در پایان توسط معاون سیاسی امنیتی استاندار به وی اعطا شد.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول