اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان خبر داد

ایجاد 9 شهرک در گلستان در دولت‎های نهم و دهم

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: در دولت نهم و دهم، 9 شهرک و ناحیه صنعتی در استان گلستان ایجاد شده است.

ایجاد 9 شهرک در گلستان در دولت‎های نهم و دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان، جواد قناعت اظهار داشت: از این تعداد هفت شهرک و دو ناحیه صنعتی بوده که با پیگیری‎های انجام گرفته اجرایی و عملیاتی شد.

وی تصریح کرد: این درحالی است که قبل از دولت نهم شش شهرک صنعتی در این استان وجود داشت.

استاندار گلستان گفت: تعداد واحدهای صنعتی قبل از دولت نهم 442 واحد بوده و در دولت‎های نهم و دهم 371 واحد فعال صنعتی اضافه شده است که در حال حاضر 800 واحد فعال صنعتی در گلستان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان نیز گفت: در گرامیداشت دهه مبارک فجر 13 پروژه عمرانی در شهرک‎ها و نواحی صنعتی این استان به بهره‎برداری می‎رسد.

نیما بیرودیان ادامه داد: برای آماده‎سازی و بهره‎برداری از این پروژه‎ها 30 میلیارد و 58 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

به گفته وی همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر همچنین 30 واحد تولیدی با سرمایه‎گذاری 410 میلیارد ریال و اشتغال 325 نفر به بهره‎برداری می‎رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان با بهره‎برداری از واحد تولیدی آب معدنی در شهرک صنعتی گرگان دو متذکر شد: برای بهره‎برداری از این واحد تولیدی 20 میلیارد ریال سرمایه‎گذاری انجام شده است.

بیرودیان اذعان داشت: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع احداث و با ایجاد آن برای 16 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شد.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول