اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه علمیه خواهران قزوین:

پیامبر اسلام (ص) اسوه حسنه است

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه علمیه خواهران قزوین پیامبر بزرگ اسلام (ص) را اسوه حسنه دانست.

پیامبر اسلام (ص) اسوه حسنه است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت ‌الاسلام رضا کاظم‌لو در دیدار با امام جمعه آبیک طی سخنانی ضمن گرامیداشت دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پیامبر بزرگ اسلام (ص) را اسوه حسنه دانست و افزود: ایشان در تفکر و روش اسوه بوده و یکی از راه‌های بهره‌گیری از وجود پیامبر بزرگ اسلام(ص)، ذکر لفظی و عملی است.

وی همچنین اظهار داشت: امام(ره) به ما یاد داد که به ارزش‌ها اهمیت داده و مراقب باشیم و بدانیم که هستی و بقای ما و بقای خط ولایت وابسته به ارزش‌ها است.

کاظم‌لو ضمن اظهار خرسندی از شروع به کار حوزه علمیه خواهران آبیک، نوید افتتاح حوزه علمیه برادران را در آینده نزدیک داده و تأسیس این حوزه را از جمله نیازهای شهرستان برشمرد و همکاری فرماندار محترم شهرستان را در این خصوص خواستار شد.

وی در ادامه طلاب علوم دینی را سربازان خاص امام زمان (عج) برشمرد و از عموم مردم خواستار شدند تا فرزندان خود را سربازان امام زمان (عج) تربیت کرده و تشویق کنند تا حوزه‌های علمیه پر رونق و پر بارتر شوند.

وی در پایان تصریح کرد: اهمیت و جایگاه حوزه‌های علمیه در جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است و امروز تکلیف ما است که نخبگان کشور را شناسایی کنیم و آن ها را به سوی حوزه‌های علمیه سوق دهیم تا بتوانیم در ترویج و به کارگیری علوم الهی کارساز و راه‌گشا باشیم که توسط پیامبر بزرگ اسلام و ائمه معصومان برای زندگی انسانی بشر آمده است کمال بهره را ببریم.

انتهای پیام/77008/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول