اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه استان سمنان:

پیامبر اسلام(ص) دنیا را متحول کرد / بیداری‌های اسلامی برگرفته از تعالیم نبوی است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: پیامبر گرامی اسلام با واسطه منبع عظیم وحی، دنیا را متحول کرد و اکنون نیزبه واسطه آن نور، بیداری‌های اسلامی در سراسر جهان آغاز شده است.

پیامبر اسلام(ص) دنیا را متحول کرد / بیداری‌های اسلامی برگرفته از تعالیم نبوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اسحاق هراسانیان عصر امروز در جلسه شایستگی پاسداری که با حضور خواهران پایور سپاه استان و اقشار در سالن جلسات بسیج خواهران سپاه استان سمنان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه فجر و هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: عالم نیازمند و تشنه رهنمودهای پیامبر عظیم‌الشأن اسلام است و روز به روز بر این تشنگی افزوده می‌شود.

وی افزود: جسارت دشمنان به ساحت مقدس حضرت رسول(ص) نشان‏دهنده این موضوع بوده که اسلام در حال گسترش است.

صدور انقلاب سبب وحشت دشمنان شده است

جانشین فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: صدور انقلاب که اساس آن اسلام ناب است و توسط معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) پایه‏گذاری شد و در حال حاضر این امر توسط مقام معظم رهبری در بین اقوام و ملل و کلیساها در حال نفوذ است، سبب وحشت دشمنان شده است.

هراسانیان با بیان اینکه 50 درصد جمعیت کشورمان را زنان تشکیل می‏دهند، افزود: بر اساس فرمایشات حضرت امام (ره)، از کرامت حضرت زهراست که جهان بشریت برپاست.

وی بیان داشت: تمام تلاش دشمن این است که به اسلام فشار وارد کرده و از طرق مختلف، اعتقادات و افکار زنان و دختران جامعه را منحرف کنند.

ماموریت‌های بسیج جامعه زنان در حال گسترش است

جانشین فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: ماموریت‌های بسیج جامعه زنان در حال گسترش و پیشرفت است و با توجه به اینکه خواهران از نظر اعتقادی محکم بوده و از نظر دانش و بینش در جایگاه بالایی قرار دارند، این روند به خوبی پیش می‌رود و توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

هراسانیان ادامه داد: سپاه پشتیبان تفکر اسلامی در جامعه است و به فضل الهی و نفس قدسی مقام معظم رهبری و عنایت شهدا روز به روز این ماموریت در جامعه بهتر پیاده‌سازی می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: عرصه ظهور و بروز این تفکرات، هم‏اکنون در دانشگاه‌ها و مقاطع مختلف جامعه با احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و برنامه‌هایی هم‏چون راهیان نور تجلی پیدا کرده است.

انتهای پیام/2249/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول