اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

نقش مهم حوزه‌های مقاومت بسیج در امور امنیتی و فرهنگی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: حوزه‌های مقاومت علاوه بر آنکه اقدام به سازماندهی نیروهای بسیج مردمی می‌کنند به عنوان یک نهاد مردمی در امور مختلف امنیتی، تربیتی، دفاعی و فرهنگی نقش‌های مهمی دارند.

نقش مهم حوزه‌های مقاومت بسیج در امور امنیتی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مراد کاظمی صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه حوزه مقاومت بسیج سپاه دشتی گفت: حوزه‌های مقاومت بسیج نقش گسترده‌ای در ترویج فرهنگ دینی ما دارند.

فرمانده سپاه دشتی افزود: حوزه‌های مقاومت علاوه بر آنکه اقدام به سازماندهی نیروهای بسیج مردمی می‌کنند به عنوان یک نهاد مردمی در امور مختلف امنیتی، تربیتی، دفاعی و فرهنگی نقش‌های مهمی دارند.

وی ادامه داد: حوزه‌های مقاومت بسیج نقش مهمی در هشت سال دفاع مقدس داشته‌اند و در این زمان نیز با به کارگیری درست ظرفیت‌ها می‌توان در عرصه‌های جهاد اقتصادی، محرومیت‌زدایی، کادرسازی برای انقلاب اسلامی و حوزه‌هایی چون امور فرهنگی نقش‌آفرینی کرد.

کاظمی خاطرنشان کرد: حوزه الغدیرخورموج با زیربنای 250 مترمربع و با اعتبار 95 میلیون تومان، حوزه المهدی خورموج با زیربنای 160 مترمربع و با اعتبار 65 میلیون تومان و حوزه مقاومت الزهرا خورموج با زیربنای 250 مترمربع و با اعتبار 95 میلیون تومان احداث می‌شود.

دراین مراسم فرماندار دشتی و مسئولان محلی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/66001/ر20/ض1002/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول