اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین:

اقتصاد مقاومتی موجب توسعه شهری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: با در نظر گرفتن اقتصاد مقاومتی در تدوین و تنظیم بودجه پیشنهادی سال 92 شهرداری‌های استان قزوین، توسعه شهری ارتقا می‌یابد.

اقتصاد مقاومتی موجب توسعه شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، غلامحسن اسلامی‌ صدر در همایش آموزشی اقتصاد مقاومتی شوراها، شهرداری‌ها و فرمانداران استان قزوین اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین اولویت شهرداری‌های استان قزوین در تدوین بودجه پیشنهادی سال 92 است.

وی ادامه داد: اعضای شورا‌ها، شهرداری‌ها و فرمانداران باید با هم فکری و اولویت‌ دادن اقتصاد مقاومتی در تنظیم و تدوین بودجه پیشنهادی سال 92 در راستای پیشرفت، ترقی و توسعه شهری گام‌های اساسی بردارند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین با بیان اینکه دوره‌های آموزشی برای شهرداری‌ها،‌ شوراها و کارمندان برگزار شده است، خاطر نشان کرد: در این دوره‌ها شیوه‌های توسعه شهری به آنان آموزش داده شده است.

اسلامی‌‌ صدر با اشاره به اینکه هر سال در بهمن‌ ماه بودجه پیشنهادی سال 92 توسط شهرداری‌های استان قزوین تدوین و تنظیم می‌شود، تصریح کرد: امسال با توجه به شرایط خاص کشور از جمله تحریم‌های اقتصادی، تورم و اقتصاد مقاومتی باید این بودجه با دقت بیشتری تنظیم شود.

این مسئول با بیان اینکه اجرای اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین برنامه در کشور است، افزود: در نظر گرفتن این اقتصاد در بودجه پیشنهادی سال 92 توسط شهرداری‌های استان قزوین موجب تحول بزرگی در شهرها می‌شود؛ بر این اساس باید به آن توجه کرد.

وی با اشاره به اینکه دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین با همکاری دفتر امور شهری کشور در سال جاری منابع کتاب‌های آموزشی را برای شوراها و شهرداری‌های استان قزوین تهیه، تنظیم و منتشر کرده است، عنوان کرد: این کتاب‌ها به تخصص آنان در حوزه شهری، کمک بهینه می‌کند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین با اشاره به اینکه 9 جلد کتاب آموزشی برای شوراها و شهرداری‌ها منتشر یافته است: اذعان داشت: پنج جلد کتاب در حوزه فضای سبز و چهار جلد کتاب در حوزه ایمنی و آتش‌نشانی تدوین و منتشر شده است.

وی در پایان بیماری گیاهان زیستی، اصول طراحی پارک‌ها و فضای سبز، آفات مهم گیاهان سبز، مدیریت کاشت چمن و شناسایی و مدیریت علف‌های هرز در فضای سبز را از عنوان‌های پنج جلد کتاب فضای سبز عنوان کرد و یادآور شد: اصول پیشگیری از حریق در آتش، ایمنی حوادث و آتش‌سوزی، مدیریت بحران شهری و شناخت کاربردهای اطلاعاتی از عنوان‌های چهار جلد کتاب در حوزه ایمنی و آتش‌نشانی است.

انتهای پیام/77009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول