اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

دنبال استفاده از امتیاز میزبانی و برد مقابل راه‌آهن هستیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به دنبال آن هستیم تا از امتیاز بازی در اهواز استفاده کنیم و راه‌آهن را شکست دهیم و در این باره برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

دنبال استفاده از امتیاز میزبانی و برد مقابل راه‌آهن هستیم

نعیم سعداوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: به دنبال برد مقابل راه‌آهن هستیم و به این دلیل از همه توان و تلاش خود استفاده کرده‌ایم تا این بازی با برد فولاد همراه باشد.

وی با اشاره به شناخت کافی که از راه‌آهن در دست است، افزود: فولاد خوزستان از تیم راه‌آهن شناخت خوبی دارد و به این دلیل از همه امکانات برای برد این تیم در اهواز استفاده می‌کند.

سعداوی با اشاره به اینکه فولاد خوزستان به این برد نیاز دارد، گفت: فولاد خوزستان برای کسب سه امتیاز این بازی به میدان می‌رود و در این باره می‌کوشد تا جایگاه خود را در بالای جدول بهتر کند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه همه تمرکز فولاد خوزستان بر برد در بازی‌های معطوف شده، خاطرنشان کرد: فولاد خوزستان در تلاش است تا در بازی‌های انجام شده تنها با برد از زمین خارج شود، ولی برخی از بازی‌ها با تساوی همراه بود و فولاد تنها نیتش برای رفتن به زمین برد تیم‌های مقابل و کسب حداکثر امتیاز است.

سعداوی تاکید کرد: فولاد به دنبال کسب امتیاز‌‌های زیاد برای قهرمانی در لیگ و رسیدن به سهمیه قهرمانی است و به این دلیل می‌کوشیم تا برای رسیدن به این هدف موفق باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، فولاد خوزستان با کسب 38 امتیاز از 22 بازی انجام در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار دارد و قرار است ساعت 15:30 امروز به مصاف راه‌آهن تهران برود که با 22 بازی انجام شده و کسب 32 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام/72006/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول