اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

ریل‌گذاری 60 کیلومتر راه‌آهن اردبیل تا قبل از پایان دولت دهم

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا قبل از پایان دولت دهم 60 کیلومتر از راه‌آهن اردبیل – میانه ریل‌گذاری می‌شود.

ریل‌گذاری 60 کیلومتر راه‌آهن اردبیل تا قبل از پایان دولت دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد صادقی در نشست با استاندار اردبیل و در بررسی آخرین وضعیت پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه اظهار داشت: تمام سعی و تلاش بر این است تا بخش عظیمی از این پروژه در نیمه‌ اول سال آینده به مرحله اتمام برسد که در این باب تمام پیمانکاران در تمامی قطعات موضوع را به جد پیگیری می‌کنند.

وی تصریح کرد: 12 میلیارد تومان برای این پروژه استراتژیک استان اختصاص یافته است که در تمام زمینه‌ها اعم از گردشگری، اقتصادی، صنعت، کشاورزی و تردد مردم اجرای این پروژه بسیار مؤثر و راهگشا است.

صادقی خاطر نشان کرد: تأمین منابع مالی و مصالح مورد نیاز این پروژه با مشکلی خاص روبه‌رو نیست و به نظر می‌رسد با همکاری پیمانکاران به سرعت بتوان نواقصات احتمالی را نیز برطرف کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در طول کمتر از 40 روز حدود 35 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته و هم‌اکنون روند خوبی را دارد.

وی با بیان اینکه اکثر مطالبات پیمانکاران پرداخت شده و قرار است این مجموعه با دلگرمی بیشتر کارها را به جد پیگیری کنند، بیان کرد: همزمان با عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل مقرر شد 18 هزار واحد مسکن مهر شهری نیز در گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی و یا حداقل در اسفند ماه با حضور رئیس جمهور و یا معاون اول رئیس جمهور افتتاح شده و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه استاندار اردبیل نیز در سخنانی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات مردم استان اجرا و افتتاح راه‌آهن اردبیل – میانه است، از پیمانکاران و متولیان این امر خواست تا با سرعت بیشتر در این کار همت داشته باشند.

اکبر نیکزاد گفت: این پروژه به لحاظ داشتن اهمیت ویژه در توسعه همه‌جانبه استان باید با همت پیمانکاران و دست‌اندرکاران امر در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به اختصاص 12 میلیارد تومان از سوی وزارت راه و شهرسازی شتاب خوبی را در روند اجرایی پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه شاهد هستیم.

نیکزاد تصریح کرد: ‌اغلب مطالبات پیمانکاران و مشاوران این پروژه پرداخت شده و انتظار می‌رود تا با جدیت تمام و سرعت عمل مضاعف‌تر نسبت به اجرای عملیاتی این پروژه ملی اقدام لازم صورت بگیرد.

وی در ادامه از اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار برای تعریض و اصلاح مسیر اردبیل – مشگین‌شهر و نیر – سراب خبر داد و خاطر نشان کرد: دولت به طور ویژه اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل – میانه را پیگیری می‌کند.

استاندار اردبیل در پایان اضافه کرد: ما نیز با جدیت تمام و سرعت بیشتر با هدف به سرانجام رساندن این پروژه هر 15 روز جلسه‌ای را با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان برگزار می‌کنیم تا چگونگی روند اجرای عملیاتی این پروژه مورد پیگیری و بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/62003/ب30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول