اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ورود امام خمینی به میهن سرآغاز تحول مهمی در جهان شد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ورود امام خمینی به میهن در 12 بهمن سرآغاز تحول و تغییر مهمی در جهان شد و سیر جدیدی در مسیر انسانیت ایجاد کرد.

ورود امام خمینی به میهن سرآغاز تحول مهمی در جهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش از طهر امروز در ویژه برنامه جشن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن در شهر دستنا، اظهار داشت: مردم شهر دستنا، مردمی پویا، سرزنده و فعال هستند و نشانه این پویایی را می‌توان در برگزاری مراسمات دینی، مذهبی و انقلابی این مردم مشاهده کرد.

وی افزود: بالندگی این جمعیت و این جوش و خروش در بسیاری از امور خود را نشان می‌دهد و بی‌شک توقعات مردم در سایه این تلاش‌ها و پیگیری‌ها مطرح می‌شود.

نکونام با اشاره به وضعیت کشور در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ایران در دوران رژیم طاغوت پهلوی از محرومیت بسیاری رنج می‎برد و شاخص‌های توسعه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور در سطح بسیار پایینی قرار داشت.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: استان چهارمحال و بختیاری نیز مانند سایر مناطق کشور در زمان طاغوت چنان مورد ظلم حاکمان قرار گرفته بود که امروز با گذشت سال‌ها و خدمات بسیاری که از سوی این نظام به مردم ارائه شده، هنوز نتوانسته است به شأن و جایگاه واقعی خود برسد.

نکونام با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری از محرومیت دیرینه‌ای رنج می‎برد، خاطرنشان کرد: در این استان ظرفیت‌ها و توانایی‌های بالایی وجود دارد اما به دلیل محرومیت‌هایی که از سال‌های قبل از انقلاب در این استان به جای مانده متاسفانه هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است.

وی، عمق جنایات و محرومیت‌های موجود در بسیاری از استان‌ها در زمان شاه خائن را تعمدی دانست و گفت: شاهان و حاکمان ظالم قبل از انقلاب به دلایل مختلف سیاسی و سیاست‌های ظالمانه خود، اجازه نمی‌دادند صدایی بلند شود تا کسی نتواند در مقابلشان بایستد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، تحقیر و کوچک شمردن مردم در زمان طاغوت را سیاست استکباری دانست و افزود: شاه ایران کوچک‌ترین اختیاری از خود نداشت و کمترین خادم آمریکایی به او دستور می‌داد و شاه جرأت نداشت از او اطاعت نکند چرا که سر سپرده بود.

نکونام در ادامه با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره)، اظهار داشت: امام خمینی(ره) مرجعی فرهیخته و چهره‌ای ملکوتی بود که با رهبری مردم غیور و پرورش‌یافته مکتب قرآن و اسلام، توانست حاکمیت الهی را در کشور برقرار کند.

وی، ورود امام خمینی(ره) به میهن در 12 بهمن 57 را سرآغاز تحول و تغییر در جهان دانست و تصریح کرد: این رویداد مهم سیر جدیدی در مسیر انسانیت ایجاد کرد و به کشور جان دوباره بخشید و آزادگان جهان به این باور رسیدند که می‌توان آمریکا را از صحنه روزگار محو کرد.

نکونام در پایان خاطرنشان کرد: باید به واسطه استقرار حکومت اسلامی در کشور خدا را شاکر بود و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و حفظ و تقویت وحدت و همدلی در کشور این انقلاب و نظام را از آسیب‌ها و خطرات دشمن مصون نگاه داریم.

انتهای پیام/68004/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول