اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

عشایر برای خودکفایی کشور تلاش کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: عشایر عزیز برای خودکفایی در محصولات کشاورزی و دامپروری تلاش کنند.

عشایر برای خودکفایی کشور تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری عصر امروز در آیین تجدید پیمان عشایر خوزستان با ولایت در خوزستان اظهار کرد: دشمن همیشه تلاش کرده تا انقلاب اسلامی را تضعیف کند.

وی افزود: دشمن سعی کرده با ایجاد فتنه ها به انقلاب اسلامی ضربه بزند و آن را در هم بشکند ولی با توکل به خدا و توسل مردم به محمد و آل محمد(ص) کاری از پیش نبردند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه عشایر دست رد بر سینه دشمنان زده اند گفت: در استان خوزستان تمام طوایف با برادری و وحدت در کنار هم زندگی می کنند. 

* اسراییل محو خواهد شد

وی ادامه داد: با این وحدت و یکدلی که بین تمام اقوام وجود دارد استان خوزستان مانند خورشیدی می درخشد که این باعث ناراحتی دشمن شده است.

وی حمله نظامی دشمنان به ایران را منتفی اعلام و خاطر نشان کرد: خود دشمنان هم می‌دانند که با حمله نظامی و لشکرکشی نمی توانند در ایران کاری از پیش ببرند.

آیت‌الله موسوی جزایری تاکید کرد: دشمنان می دانند که اگر یک نگاه چپ به ایران کنند و یا کوچکترین تعرضی نمایند در کوتاهترین زمان ممکن اسراییل از صفحه روزگار محو خواهد شد.

 هدف دشمن از بین بردن وحدت است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن با برنامه های خود در ماهواره‌ها قصد ایجاد فتنه و توطئه را در ایران دارد تا وحدت میان ما را از بین ببرند ولی کاری از پیش نخواهند برد.

وی محاصره اقتصادی را یکی دیگر از نقشه های دشمن برای مقابله با ملت ایران عنوان کرد و افزود: خوشبختانه نزول باران  این نقشه شوم آنها را خنثی کرد زیرا بارش باران سبب نزول برکات فراوان می شود.

این استاد درس خارج فقه و اصول با اشاره به محاصره اقتصادی پیامبر اعظم (ص) و مسلمانان در صدر اسلام اظهار داشت: با صبر و مقاومت مسلمانان این محاصره که 3 سال به طول انجامید به پایان رسید.

* رفع نیاز داخلی

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه اگر دین خدا را یاری کنیم خداوند ما را یاری می کند افزود: ان شاالله با صبر و استقامت ملت ایران، خداوند توطئه های دشمنان را از بین می‌برد.

آیت الله موسوی جزایری با توصیه عشایر به افزایش تولیدات خود بیان کرد: عشایر غیور در رابطه با دامداری و زراعت قوی‌تر و کامل‌تر وارد شوند و هر چه در توان دارند در این زمینه به کار گیرند.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: باید عشایر به میدان بیایند و با تلاش برای تولید محصولات، نیاز داخلی به فرآورده‌های دامی و کشاورزی برطرف سازند.

انتهای پیام/72008/ج30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول