اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرماندار کرج:

860 خانوار عشایری در استان البرز زندگی می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار کرج از حضور 860 خانوار عشایر در سطح استان البرز خبر داد و گفـت: برنامه‌ریزی‌های اساسی به منظور ارائه خدمات به این خانوارها اندیشیده شده است.

860 خانوار عشایری در استان البرز زندگی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مصطفی آجرلو ظهر امروز در دومین شورای عشایر شهرستان کرج اظهار داشت: برای ارائه خدمات به عشایر اعتباراتی در نظر گرفته شده است که بتوانیم با این اعتبارات میزان خدمات‌دهی به عشایر را بیشتر نماییم.

وی میزان اعتبار تخصیص داده شده در سال‌جاری را 800 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این اعتبار برای ارائه خدمات مختلف در حوزه‌های مختلف، شبکه آبرسانی، نگهداری راه‌ها و سوخت‌رسانی عشایری اختصاص یافته است.

این مسئول تأکید کرد: براساس قوانین موجود هر کدام از دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا اعتباراتی را به منظور ارائه اعتبارات به عشایر اختصاص دهند اما تاکنون هیچ یک از دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان اعتباری در این باره در نظر نگرفته‌اند.

آجرلو با بیان اینکه 40 درصد عشایر استان البرز در کرج حضور دارند،‌ افزود: ارائه خدمات به این قشر و رفع مشکلات آنان مهم‌ترین اقدامی است که باید انجام شود لذا دستگاه‌های اجرایی هر چه سریع‌تر اعتبارات خود را در این باره تخصیص دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت شبکه تعاونی عشایری کرج اشاره کرد و گفت: افزایش تولیدات و ارتقای کیفیت تولیدات دامی و لبنی عشایر از جمله اقداماتی است که توسط این تعاونی در دست اقدام است.

انتهای پیام/2302/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول