اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

عشایر نماد مقاومت مردم کرمان هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: عشایر غیور کرمان نماد شهامت، مقاومت، صبر و بردباری این خطه از ایران هستند.

عشایر نماد مقاومت مردم کرمان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از اداره کل میراث فرهنگی کرمان، جواد کمالی در بازدید از غرفه‌های عشایر و صنایع دستی جشنواره ملی صدای عشایر اظهار داشت: باید دلاورمردی‌های هشت سال دفاع مقدس عشایر کرمان به ایرانیان معرفی شود.

وی با اشاره به تقدیم بیش از 500 شهید از سوی عشایر و طوایف مختلف کرمان افزود: در حال حاضر بسیاری از مردان عشایر از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: عشایر غیور کرمان نماد شهامت، مقاومت، صبر و بردباری این خطه از ایران هستند.

کمالی معرفی صنایع دستی و جاذبه‌های گردشگری استان کرمان در پایتخت را گامی مهم در جذب گردشگران برشمرد و ابراز داشت: برگزاری این جشنواره در ماه‌های پایانی سال می‌تواند در جذب گردشگران به اقصا نقاط کرمان بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از هموطنان کرمان را استانی کویری می‌شناسند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که استان کرمان دارای اقلیم‌های مختلفی است که در کمتر نقطه کشور می‌توان شاهد آن بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان این استان را ایرانی کوچک برشمرد و تصریح کرد: استان پهناور کرمان دارای جاذبه‌های تاریخی بی‌شماری از هزاره‌های سوم پیش از میلاد تا دوران معاصر است که چشم هر گردشگر داخلی و خارجی خیره می‌کند.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول