اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت صنایع دستی چهارمحال و بختیاری خبر داد

شرکت هنرمندان صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در جشنواره ملی صدای عشایر

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری از حضور هنرمندان صنعتگر صنایع‌دستی این استان در جشنواره ملی صدای عشایر و اقوام ایران زمین خبر داد.

شرکت هنرمندان صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در جشنواره ملی صدای عشایر

مهرداد رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در جشنواره ملی صدای عشایر و اقوام ایران زمین، 20 غرفه به هنرمندان صنایع‌دستی و 12 غرفه برای برپایی سیاه چادر پخت و پز آش محلی اختصاص یافته است.

این مسئول متذکر شد: هنرمندان صنایع‌دستی در رشته‌های چوقا، جاجیم، گلیم، البسه محلی، قفل چالشتری، احجام فلزی، کلاه مالی، سفال و گیوه در این جشنواره حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: اتحادیه صنایع‌دستی استان چهارمحال و بختیاری نیز در جشنواره ملی صدای عشایر و اقوام ایران زمین به نمایندگی از تعاونی‎‌های صنایع‌دستی این استان در این جشنواره حضور و تولیدات آن‌ها را در معرض عموم قرار می‌دهند.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که این اداره‌کل هنرمندان استان را مورد حمایت خود قرار می‌‌دهد، اظهار داشت: بیمه هنرمندان، شرکت در نمایشگاه‌های مختلف و خرید تولیدات در صورت نیاز، از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که این اداره‌کل در راستای حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی این استان انجام می‌دهد.

انتهای‌پیام/68005/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول