اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سابق سپاه قدس گیلان:

اقتصاد مقاومتی راه مقابله با توطئه‌های دشمن است

خبرگزاری فارس: جانشین سابق سپاه قدس گیلان گفت: با اقتصاد مقاومتی و داشتن بصیرت می‌توان با توطئه‌های مختلف دشمن مبارزه کرد و با تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها پیروز شد.

اقتصاد مقاومتی راه مقابله با توطئه‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، نظرعلی علیزاده در یادواره شش شهید والا مقام روستای کوشکوه رحیم‌آباد این شهرستان در جمع مردم و خانواده‌های معظم شهدا با اشاره به اینکه شهدا جان خود را برای امام (ره) و آرمان‌های انقلاب دادند، اظهار کرد: اجر و پاداش زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی خاتم پیامبر (ص) را عامل کامل شدن دین دانست و افزود: پیامبر (ص) دو الگو به ما داد، الگوی فردی که شخص پیامبر بوده و نیز الگوی اجتماعی که حکومتش است.

عضو شورای اصولگرایان گیلان ادامه داد: پس از رحلت پیامبر (ص) با مسیر تحولی که برای جانشینی وی به وجود آمد انحرافاتی در دین اسلام صورت گرفت و تمام امامان معصوم (ع) اگر چه موفق به تشکیل حکومت نشدند اما برای احیای فرهنگ اسلامی تلاش زیادی کردند.

وی با اشاره به سال روز بازگشت سرافرازانه امام راحل پس از 15 سال تبعید به وطن گفت: امام خمینی (ره) حرکت مردمی در ایران را شکل داد و دولت ستم‌شاهی را ریشه‌کن و نظام اسلامی را حاکم کرد و توانست بار دیگر با زنده کردن دین، آن را در زندگی فردی و اجتماعی مردم ساری و جاری کند.

علیزاده به تهدیدهای صورت گرفته دشمن علیه ملت ایران اشاره کرد و یادآور شد: امروز سی و چهارمین سالگرد انقلاب را جشن می‌گیریم و افتخار می‌کنیم که پس از گذشت 34 سال فرهنگ انقلاب ما جهانی شده و انرژی متراکم اسلام آزاد و موجب بیداری اسلامی در منطقه شده است.

عضو شورای اصولگرایان گیلان تصریح کرد: تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی از صدر اسلام در شیب ابی‌طالب آغاز شد و ثابت شده که مردم با ایستادگی توانسته‌اند به پیروزی برسند. 

وی با تصریح بر اینکه استکبار جهانی تلاش می‌کند با حربه اقتصادی بین مردم، نظام و رهبری فاصله بیندازد، خاطر نشان کرد: ما باید با تقویت باور دینی نگذاریم چنین اتفاقی بیفتد.

علیزاده تصریح کرد: با اقتصاد مقاومتی و داشتن بصیرت می‌توان با توطئه‌های مختلف دشمن مبارزه کرد و با تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها پیروز شد.

وی حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی را نقطه قوت نظام خواند و یادآور شد: با حضور فعال مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 92 می‌توان موجب قوت قلب مسلمانان و مستضعفان جهان شد و اتحاد و همدلی مردم و مسئولان را به رخ جهانیان کشید.

انتهای پیام/84001/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول