اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 139

اکبرزاده: اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان مهدیشهر گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، بهترین راهکار مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان انقلاب و نظام، توجه به اقتصاد مقاومتی است.

اکبرزاده: اقتصاد مقاومتی راهکار مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‌الاسلام محسن اکبرزاده عصر امروز در نشست نهضت روشنگری با موضوع «اقتصاد مقاومتی» که به بهانه دهه مبارک فجر در مهدیشهر برگزار شد، اظهار داشت: از اول انقلاب تاکنون دشمنان قسم خوردند که ما را از پای در بیاورند یعنی به همان صورت که پیامبر اسلام (ص) دین را ترویج دادند، عده‌ای قسم خوردند که دین را منحرف کنند.

وی افزود: اسلام با ریخته شدن خون‌های بسیاری سینه به سینه منتقل شده تا به ما رسیده است.

مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: امام خمینی(ره) با انقلاب خویش در ایران حکومت دینی و اسلامی را بنیانگذاری کرد و از آن زمان دشمنان قسم خوردند که ایران و حکومت ایران را از بین ببرند؛ اما با وجود مردان غیور و دلاورمرد این سرزمین نتوانستند حتی یک وجب از خاک را تصرف کنند.

اکبرزاده بیان داشت: دشمنان انقلاب و نظام پس از اتمام جنگ تمام کشورها را ملزم کردند که ایران را از نظر اقتصادی و تجارت و داد و ستد تحریم کنند و هدف آنها از این اقدام شورش مردم علیه نظام بود ولی باز هم موفق نشدند به اهداف شومشان دست یابند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان مهدیشهر بیان کرد: در حال حاضر دشمنان با جنگ فر هنگی و اقتصادی و تحریم به مقابله با ایران برخاسته‌اند.

اکبرزاده گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «دشمنان این جنگ را شروع کردند تا ایران را از نظر اقتصادی فلج کنند و مردم را به خیابان‌ها بکشند»؛ بنابراین اکنون ما باید با اقتصاد مقاومتی با این جنگ مقابله کنیم.

انتهای پیام/2249/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول