اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 3 روز انجام شد

نجات دو نفر از شهروندان چابهار گرفتار در آب‌های دریای عمان توسط بالگرد هلال‌احمر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: دو نفر از شهروندان چابهاری که گرفتار در آب‌های دریای عمان شده بودند پس از سه روز توسط بالگرد جمعیت هلال‌احمر استان نجات یافتند.

نجات دو نفر از شهروندان چابهار گرفتار در آب‌های دریای عمان توسط بالگرد هلال‌احمر

رسول راشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان در زمینه نجات یافتگان این حادثه اظهار داشت: در پی بارندگی‌های اخیر در شهرستان چابهار و ایجاد طول موج‌های بزرگ در دریای عمان، دو نفر از این شهرستان که قبل از بارندگی برای ماهیگیری به دریا مراجعه رفته بودند به علت گرفتار شدن در طوفان‌های مذکور از مسیر اصلی خارج و ارتباط تلفنی آنها با خانواده‌هایشان قطع شده بود.

وی افزود: خوشبختانه بعد از سه روز با کمال ناامیدی خانواده‌های این دو نفر به نام‌های «مرادبخش ترده و شریف بیابانی» با مراجعه به بخشداری شهرستان در نهایت با راهنمایی‌های همکاران به جمعیت هلال‌احمر مراجعه و تقاضای کمک به عزیزانشان شدند.

مدیرعامل هلال‌احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان چابهار بلافاصله طی تماس تلفنی با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان و هماهنگی با فرماندار شهرستان در ساعت 11:15 دقیقه با یک سورتی پرواز به همراه چند تن از تیم امداد کوهستان و دریا پس از عملیات 1.5ساعته توانستند آن دو نفر گرفتار در آب‌های دریای عمان در منطقه «رمین و بریس» را زنده پیدا کنند و به آغوش خانواده‌هایشان بازگردانند.

راشکی بیان کرد: در پی این عملیات صبح امروز طی تماس تلفنی یعقوب جدگال نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران و امدادگران آرزوی موفقیت کرد همچنین خانواده‌های این دو نفر با مراجعه به جمعیت هلال‌احمر مراتب سپاس خود را ابراز داشته و تشکر کردند.

انتهای پیام/75002/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول