اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر

بلیت سینمای هلال احمر انزلی نیم‌بها شد

خبرگزاری فارس: مدیر ‌عامل جمعیت هلال‌ احمر گیلان از نیم‌بها شدن بلیت سینمای هلال احمر بندر انزلی در ایام دهه فجر خبر داد.

بلیت سینمای هلال احمر انزلی نیم‌بها شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جمشید محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه هلال احمر استان با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران و با توجه به تدابیر اندیشیده شده به منظور ایجاد فضایی شاد و خاطره ‌انگیز در این ایام، بلیت سینمای هلال احمر بندر انزلی به صورت نیم‌بها ارائه می‌شود.

وی افزود: اکنون دو فیلم «آدم آهنی» ویژه کودکان و نوجوانان و فیلم «پیمان» ویژه خانواده‌ها در سینمای هلال احمر انزلی اکران می‌شود.   

این مسئول با اشاره به استقبال خوب مدارس و عموم مردم از این طرح افزود: در چند روز گذشته بالغ بر 400 نفر علاقه‌مند از خدمات سینمای هلال احمر انزلی بهره‌مند شدند.

به گفته وی، سینمای هلال احمر بندر انزلی از ساعت هشت صبح تا 21 شب آماده ارائه خدمات به علاقه‌مندان است.

محمدی در ادامه از اجرای طرح ویزیت رایگان هلال احمر در سراسر شهرستان‌های گیلان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح هشت نفر از پزشکان داوطلب عضو هلال احمر با حضور در محل‌های برگزاری این طرح 810 نفر از مراجعه کنندگان و بیماران را در مناطق محروم و روستایی به صورت رایگان معاینه، مشاوره و ویزیت کردند.

وی اضافه کرد: در این مدت داروهای مورد نیاز به ارزش 20 میلیون ریال به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گرفته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان کمک به اقشار کم در‌آمد، آسیب‌پذیر و ترویج فرهنگ سلامت را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

وی گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، حضور در نماز پرفیض جمعه، برگزاری مسابقه‌های امدادی و آموزشی را از جمله برنامه‌های هلال احمر گیلان در دهه فجر ذکر کرد.

محمدی افتتاح انبار چند منظوره در صومعه‌سرا، بهره‌برداری ساختمان اداری و برگزاری مراسم کلنگ‌زنی پایگاه‌های امداد و نجات شهرستان‌های فومن و سیاهکل و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر برنامه‌های هلال احمر استان در دهه فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/2300/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول