اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر گلستان:

دانشگاه علمی‎ و کاربردی هلال‎احمر گلستان ظرفیت 2500 دانشجو را دارد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان گفت: دانشگاه علمی و کاربردی هلال‌احمر استان توان افزاش ظرفیت پذیریش دانشجو تا میزان 2 هزار و 500 نفر را دارد.

دانشگاه علمی‎ و کاربردی هلال‎احمر گلستان ظرفیت 2500 دانشجو را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مجتبی اکبری در جمع دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی هلال‌احمر گلستان اظهار داشت: اکنون این دانشگاه 250 دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی دارد که با پذیرش ورودی‎های جدید به ظرفیت 400 نفر خواهد رسید.

وی تصریح کرد: این دانشگاه با 5 هزار مترمربع مساحت، داشتن امکانات مناسب آموزشی و اساتید صاحب‎نظر می‎تواند نقش مهمی در تربیت نیروهای متخصص در عرصه‎های مرتبط با مدیریت بحران و امداد و نجات باشد.

تایید رشته ای‎سی‎تی در حوادث و سوانح توسط دانشگاه جامع گلستان

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان با اشاره به تایید رشته ای‎سی‎تی در حوادث و سوانح توسط دانشگاه جامع استان خاطرنشان کرد: این رشته در سطح کشور برای نخستین بار توسط این استان طرح شده که امیدواریم در سال‌جاری شاهد راه‎اندازی آن در دانشگاه علمی و کاربردی هلال‌احمر استان باشیم.

اکبری یادآور شد: از سال آینده نخستین مرحله کارشناسی ارشد رشته gmis در مرکز علمی و کاربردی استان دایر می‎شود.

این مسئول با اشاره به اهمیت جایگاه علم در عرصه مدیریت بحران افزود: تقویت زیرساخت‎های علمی می‎تواند در برنامه‎ریزی برای چهار چرخه مدیریت بحران استان نقش قابل توجهی ایفا کند.

تولید علم و نرم‎افزارهای مرتبط با امداد راه را برای توسعه فرهنگ‎ ایمن‎سازی جامعه فراهم کند

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان اذعان داشت: تولید علم و نرم‎افزارهای مرتبط با امداد و نجات در سطح کشور، راه را برای توسعه و فرهنگ‎پذیری جامعه نسبت به مقوله ایمن‎سازی جامعه فراهم می‎سازد.

رئیس کارگروه تخصصی آموزش همگانی و امداد و نجات استان خاطرنشان کرد: با توجه به عمر اندک مدیریت بحران در سطح کشور اشاعه علمی موضوعات مرتبط با این حوزه می‎تواند به پویایی و توانمندسازی این بخش کمک کند.

انتهای پیام/2307/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول