اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی:

جمعیت هلال احمر در تمام شهرستان‌های خراسان شمالی فعال است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: هم اکنون جمعیت هلال احمر در تمام شهرستان‌های این استان فعال است.

جمعیت هلال احمر در تمام شهرستان‌های خراسان شمالی فعال است

حامد سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با برشمردن اقدامات موثر انجام شده برای هلال احمر در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیش از انقلاب مراکز هلال‌احمر صرفاً در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین فعال بود لیکن هم اکنون تمامی هفت شهرستان استان دارای جمعیت هستند.

وی تصریح کرد: مراکز دایر هلال احمر در شهرهای یاد شده نیز با امکانات بسیار اندک فعال بوده که خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی امکانات، زیرساخت‌ها و تجهیزات خوبی در اختیار مراکز قرار گرفته است.

سجادی تاکید کرد: پیش از انقلاب هیچ پایگاه جاده‌ای در استان راه اندازی نشده بود و امروز 12 پایگاه جاده‌ای هلال احمر با امکانات و تجهیزات مناسب به زائران و مسافران خدمات‌دهی می‌کند.

وی همچنین شمار انبارهای امدادی استان در حال حاضر را چهار انبار برشمرد و گفت: این در حالی است که پیش از انقلاب هیچ انبار امدادی هلال احمر در خراسان شمالی وجود نداشت.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، هشت انبار امدادی نیز در سطح استان در دست ساخت است که در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به شمار اعضا و داوطلبان هلال احمر استان نیز اشاره کرد و افزود: بر اساس آمار شمار اعضا و داوطلبان هلال احمر خراسان شمالی نیز رشد چشمگیری داشته است و این تعداد همه ساله در حال افزایش است.

سجادی با بیان اینکه تا سال 90 مجموع اعضای داوطلبان هلال احمر 6 هزار نفر بودند، تصریح کرد: از سال مزبور طبق برنامه ریزی‌های انجام شده حدود 100 هزار نفر عضو در مقاطع مختلف سنی با این جمعیت همکاری داشته که در سه معاونت ساماندهی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های حوزه جوانان در راستای فرهنگ سازی، هویت بخشی و ایجاد اعتماد به نفس تأثیر بسزایی دارد، شخصیت سازی و مشارکت پذیری و تربیت نیروی انسانی را از جمله رویکردهای فعالیت‌های امدادی برشمرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: امروزه این جمعیت از مهدکودک تا مقطع دانشگاه عضو داشته و تأثیر آن در حوزه‌های مختلف مشارکت اجتناب ناپذیر است.

انتهای پیام/63001/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول