اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور:

اعضای هلال احمر از قانون معافیت از مالیات بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: تمامی اعضای جمعیت هلال احمر با کمک‌های نقدی و غیر نقدی می‌توانند از قانون معافیت از مالیات بهره‌مند شوند.

اعضای هلال احمر از قانون معافیت از مالیات بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فرحناز رافع ظهر امروز در مراسم نکوداشت و تجلیل از اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان‌رضوی در سالن اجتماعات این سازمان اظهار کرد: جمعیت داوطلبان هلال احمر کشور به بیش از 700 هزار نفر می‌رسد که این خیرین و فعالان در فعالیت‌های بشردوستانه و دست‌گیری نیازمندان در شهرها و روستاهای محروم مشارکت خوبی دارند.

وی با اشاره به اولویت فعالیت داوطلبان جمعیت هلال احمر مبنی بر کمک‌رسانی به نیازمندترین افراد جامعه، ادامه داد: در 9 ماهه سال جاری با همت و تلاش داوطلبان جمعیت هلال احمر، بیش از 3 میلیون و 800 هزار نفر تحت پوشش مستمر قرار گرفته‌اند و نیازمندی‌های افراد در طرح‌ها و برنامه‌هایی که از ابتدای سال جاری انجام شده رفع شده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: به مناسبت دهه فجر در سال جاری کاروان‌های سلامت با حضور پزشکان متخصص در سطوح کشور به استان‌های کم‌برخوردار اعزام شدند و کار درمان این افراد را انجام دادند.

رافع عنوان کرد: در ایام دهه فجر در خراسان‌جنوبی بیش از 7 هزار نفر مورد معالجه قرار گرفتند که یا به صورت درمان‌های سرپایی بودند و یا برای درمان پیشرفته‌تر به مرکز استان‌ها اعزام می‌شدند.

وی خاطر نشان کرد: هلال‌احمر یک نهاد بشردوستانه است و تمامی برنامه‌ها و اقدامات این سازمان با تکیه بر مردم و حمایت داوطلبان انجام می‌شود که هیچگونه منفعت مالی و چشمداشت اقتصادی اجتماعی و سیاسی ندارند که تنها با کمک این افراد بتوانیم مرهمی بر دردهای نیازمندان و بیماران داشته باشیم.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: تنها پاداش و اجر معنوی که خداوند وعده داده است، برای داوطلبان وجود دارد و همانگونه که خداوند در آیات مکرر قرآن کریم می‌فرماید هر کس که انفاق کند کرامت انسانی را در خود تثبیت می‌کند.

رافع با اشاره به اقداماتی که برای رفاه اعضای داوطلب در جمعیت هلال احمر انجام می‌شود، یادآور شد: کارت‌های هوشمندی برای داوطلبان در نظر گرفته شده است که علاوه بر شناسایی اعضا می‌توانند از تخفیفاتی در مراکز خرید استان‌ها و شهرستان‌های کشور برخوردار شوند.

وی در این ارتباط اظهار کرد: در دهه فجر به بیش از 10 هزار نفر از اعضای جمعیت هلال احمر کارت هوشمند داده شده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: تعدادی از خیرین اردوهایی برای داوطلبان جمعیت هلال احمر در نظر گرفته‌اند که با استفاده از این موقعیت به آموزش کمک‌های اولیه و خدمات داوطلبانه پرداخته می‌شود.

رافع با اشاره به اینکه در هر کجا که مردم مشارکت می‌کنند، مشکلات نیز به سرعت رفع می‌شود، خاطر نشان کرد: طرح فرشتگان بعد از 22 بهمن آغاز می‌شود که در راستای تهیه بسته‌های عیدانه برای نیازمندان و مستضعفین انجام‌ می‌شود، که امیدواریم با کمک و تلاش مردم با اجرای این طرح گام بزرگی در این راستا برداریم.

وی در ادامه افزود: با استفاده از ماده قانون مالیات، تمامی کسانی که به هلال احمر کمک می‌کنند، چه در قالب کمک‌های نقدی و چه غیرنقدی، می‌توانند از قانون معافیت از مالیات استفاده کنند که در این راستا کارخانجات و ارگان‌ها می‌توانند کمک‌های بسیاری به جمعیت هلال احمر انجام دهند.

انتهای پیام/70018/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول