اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور

تداوم بردهای دبیری و شهرداری / هلال احمر بازی برده را واگذار کرد

خبرگزاری فارس: تیم دبیری سومین و شهرداری دومین برد متوالی خود را کسب کردند.

تداوم بردهای دبیری و شهرداری / هلال احمر بازی برده را واگذار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته ششم دور برگشت لیگ برتر فوتسال کشور تیم دبیری در شیراز مهمان ارژن این شهر بود و شهرداری تبریز و هلال احمر  برگزار کننده دربی سوم فوتسال تبریز بودند.

دبیری تبریز بهترین برد خود را جشن گرفت

تیم دبیری تبریز مقابل ارژن فارس بهترین پیروزی فصل خود را جشن گرفت. قرمزپوشان تبریزی در همان نیمه نخست طوفانی ظاهر شده و با برتری سه بر صفر به رختکن رفتند. در نیمه دوم شاگردان شهرام دبیری و حسین قضایی باز نسبت به میزبان خود بهتر بوده و دو گل دیگر بر اندوخته خود افزودند. تلاش ارژن تنها یک بار به گل منجر شد تا در نهایت تیم دبیری تبریز با نتیجه پنج بر یک بر تیم ارژن فارس غلبه کند.

گل‌های تیم دبیری در این بازی توسط فرهاد فخیم (دو گل)، رشید قلی‌پور، نادر حنیفی و جواد اصغر مقدم به ثمر رساندند. فرهاد فخیم با 12 گل زده بهترین گلزن تیم دبیری تبریز است.

بازی رفت دو تیم نیز با نتیجه پنج بر دو به سود تیم دبیری تبریز به اتمام رسیده بود. تا پایان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور برد این هفته دبیری مقابل ارژن بهترین پیروزی این تیم از لحاظ اختلاف گل به شمار می‌رود.

نکته جالب توجه در مورد نتایج تیم دبیری می‌توان به عملکرد مشابه این تیم در شش هفته آغاز دور برگشت همانند دور رفت اشاره کرد. دبیری تبریز در مقابل تیم‌های هلال احمر، راه ساری، فرش آرای مشهد و ارژن فارس هر دو بازی را برده و شش امتیاز را کسب کرده و در مصاف با تیم‌های منصوری قرچک و شهرداری تبریز نیز هر دو بازی رفت و برگشت را واگذار کرده است.

دبیری تبریز با پیروزی این هفته خود 31 امتیازی شده و به رده چهارم جدول صعود کرد.

هلال‌احمر بازی برده را واگذار کرد

تیم شهرداری تبریز در سالن پورشریفی تبریز میزبان تیم هلال احمر بوده و به سختی مقابل همشهری خود به پیروزی رسید. این بازی با برتری هلال احمر آغاز شده و مجتبی وفادار و احمد صفری در نیمه اول موفق به گشودن دروازه شهرداری شدند.

در نیمه دوم شهرداری تبریز بر  بازی تسلط یافته و ظرف 10 دقیقه توسط رامین رستمیان، مسلم رستمی‌ها و بابک اکبری سه گل به ثمر رسانده و از مهمان خود پیش افتادند. تلاش دو تیم در دقایق باقیمانده نتیجه‌ای در بر نداشته و تیم شهرداری تبریز موفق شد همانند هفته گذشته به پیروزی برسد. بازی رفت دو تیم نیز با سه گل به سود شهرداری تبریز به اتمام رسیده بود.

شهرداری تبریز در پایان این هفته 25 امتیازی شده و همچنان تیم هفتم جدول است و هلال‌احمر نیز با 12 امتیاز در رده یازدهم جدول باقی ماند. 

انتهای پیام/60002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول