اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله:

سعادت جامعه در گرو اطاعت از فرامین رهبری است

خبرگزاری فارس: نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز اگر بخواهیم، سعادتمند باشیم باید گوش به فرمان ولی‌فقیه باشیم و با استفاده از فرامین رهبری و در پرتو قرآن به سعادت و آسایش برسیم.

سعادت جامعه در گرو اطاعت از فرامین رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام علی عربپور در نشست بصیرتی بسیجیان این شهرستان با موضوع اقتصاد مقاومتی با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: در آیه‌های 15 و 16 سوره مائده آمده است «خداوند به وسیله کسانی که در پی هدایت مردم قیام کرده‌اند، نور هدایت را برای سلامت جامعه و ایجاد حکومتی الهی بر روی زمین ایجاد کرده است».

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک انقلاب هستی‌بخش و بیدارگر برای تحقق آرمان پیامبر گرامی اسلام (ص) است و این قیام و انقلاب بزرگ و شکوهمند برای ایجاد یک تمدن نوین به سبک قرآنی است.

عربپور تصریح کرد: انقلاب اسلامی دارالسلامی از علوم انسانی، علوم اسلامی و مظهر صفات الهی و نشانه‌ای از نشانه‌های حکومت الهی در زمین است، بنابراین دشمنان این انقلاب یکی پس از دیگری چاره‌ای به غیر از تسلیم ندارند.

وی بیان کرد: سبک زندگی قبل از انقلاب غربی بود و چیزی به غیر از فقر و بردگی در قبل از انقلاب دیده نمی‌شد و آن چه در این سرزمین بود توسط قدرت‌های غربی چپاول می‌شد.

عربپور ابراز داشت: در دوران قبل از انقلاب اسلامی سبک زندگی بسیار اسفناک و دلخراش بود و بر حسب ظاهر ارزانی بود، اما مردم هیچ وقت یک شکم سیر نخوردند، امکانات کم بود و امتیازات آنها تمام استعماری بودند و اندیشمندان در زندان بسر می‌بردند و عمق معانی درسی به بچه‌ها داده نمی‌شد، اما امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در رتبه سیزدهم علوم در دنیا قرار دارد.

وی بیان داشت: ورود به دارالسلام نظام شکوهمند انقلاب اسلامی افتخاراتی را برای ملت ایران داشت که این برکات در سطح دنیا مطرح است و انقلاب به تمام دنیا صادر شده و امروز دشمنان مجبور به تسلیم در برابر این نظام پویا و حماسه‌ساز هستند.

 عربپور تصریح کرد: در حال حاضر تمام معادلات آمریکا بر عکس شده و ایران در حال رسیدن به مقام چهارم انرژی اتمی است، پس آنها نه نتها نتوانستند ایران را کنترل کنند، بلکه خودشان در حال فروپاشی هستند.

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: تمام سران کشورها و پادشاهانی که به عنوان یار آمریکا و غرب بر طبل آمریکا مهد تمدن دنیا می‌زدند از هیچ کدامشان خبری نیست و تمام آنها سرنگون شدند، زیرا آنها به فکر تاج و تخت و ماندگاری خود بودند، اما چون زندگی فرعونی داشتند، فرو پاشیدند.

عربپور با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) مانند سران دیگر کشورها نبود، ابراز داشت: به همین علت امام راحل از یک مکان کوچک توانست دنیا را متحول کند به گونه‌ای که بسیاری از سران کشورها و اندیشمندان و سیاستمداران جهان به این رسیده‌اند که کشوری متعالی‌تر، باصلابت‌تر و نورانی‌تر از ایران نداریم.

وی عنوان کرد: امروز بیداری اسلامی سبک زندگی، تحول اقتصادی و ... را در دنیا متحول کرده و این امر برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است و این سبک زندگی مرهون اطاعت از ولی‌فقیه است.

عربپور خاطرنشان کرد: امروز اگر بخواهیم، سعادتمند باشیم باید گوش به فرمان ولی‌فقیه باشیم و با استفاده از فرامین رهبری و در پرتو قرآن به سعادت و آسایش برسیم، زیرا نظام ما نظام امامت و ولایت است که با سر انگشت تدبیر ولایت تمام توطئه‌ها خنثی می‌شود.

وی بیان کرد: دشمنان این مرز و بوم هم جنگ سخت و هم جنگ نرم را تمرین کردند، اما ملت ایران پا‌به‌پای ولایت و با تولی و تبری آنها را به خاک مذلت نشاندند.

عربپور اذعان کرد: ملت شریف ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم یوم‌الله 22 بهمن قدرت اسلام و ولایت را به جهانیان نشان می‌دهند.

به گزارش فارس، این مراسم با پخش کلیپ، اجرای سرود توسط دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه الزهرا (س) و اهدای لوح تقدیر و تقدیم جوایز به تعدادی از بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت همراه بود.

انتهای پیام/80012/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول