اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوباوه: ـ 2

جبهه اصلی تقابل ایران و غرب «فرهنگ» است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جبهه اصلی جنگ ما با دشمنان مسئله فرهنگ است زیرا دشمنان به دنبال حذف انگیزه مبارزه در میان ملت ایران هستند.

جبهه اصلی تقابل ایران و غرب «فرهنگ» است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بیژن نوباوه پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ بصیرت سازمان بسیج کارمندان سپاه علی بن ابیطالب(ع) که در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد با بیان اینکه در زمینه ارسال موجود زنده به فضا، ایران جزو پنج کشور نخست جهان قرار داد اظهار کرد: غرب حاضر است در حال حاضر با ایران کنار بیاید به شرطی که ملت ما در همین نقطه باقی بماند اما معادله قدرت‌های شمال و جنوب شکل نگیرد. 

تحریم‌های اقتصادی موفقیتی برای غرب نخواهد داشت

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: غرب امروز متوجه شده است که قدرت اسلحه از میان رفته است؛ آن‌ها امروز به دنبال ایجاد حصر اقتصادی مانند آنچه برای مسلمانان صدر اسلام در شعب ابیطالب(ع) ایجاد شد هستند هرچند موفقیتی به دست نخواهند آورد.

وی افزود: امروز مشکل تمام مخالفان ایران معرفی پیروزی تئوری انقلاب اسلامی است؛ نکته اساسی در این میان توجه به فرهنگ و تربیت صحیح اسلامی است زیرا آمریکا عقبه فکری ملت مسلمان ایران را می‌شناسد و سعی در هدف قرار دادن آن دارد و این نقشه‌ای است که غرب در شوروی پیاده کرد و به موفقیت رسید.

امروز جبهه اصلی ایران و غرب مسئله فرهنگ است

نوباوه با بیان اینکه 18 هزار و 250 کانال رادیو و تلویزیونی در جهان فعال هستند که 7 هزار شبکه تنها در مورد ایران کار می‌کنند عنوان داشت: 2 هزار و 500 شبکه در این میان در ایران قابل دریافت هستند که 100 کانال در این میان برنامه‌های خود را به زبان فارسی پخش می‌کنند؛ امروز جبهه اصلی جنگ ما با دشمنان مسئله فرهنگ است زیرا دشمنان به دنبال حذف انگیزه مبارزه در میان ملت ایران هستند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیاری از وسایل روزمره زندگی در ایران در کشورهای اروپایی و آمریکایی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد؛ مردم غرب گاهی اوقات بیش از ما کار و کمتر از ما مصرف می‌کنند که نمونه بارز آن مصرف بیش از اندازه انرژی است. 

وی ادامه داد: غربی کردن زندگی، معیشت و فرهنگ اسلامی تئوری اصلی غرب در جنگ نرم به شمار می‌رود زیرا امروز پیام انقلاب به گوش جهانیان رسیده است. 

تعریف امام راحل از کاپیتالیسم امروز تحقق یافته است

نوباوه با بیان اینکه دشمنان سعی در دلسرد کردن ملت ایران دارند اضافه کرد: این در حالی است که مردم آمریکا امروز شعار ستم‌خواهی 99 درصد در مقابل یک درصد را سر می‌دهند؛ این همان حقیقتی است که امام خمینی(ره) در تعریف کاپیتالیسم بیان می‌فرمود.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: هر جا که دشمنان به تبلیغ علیه آن می‌پردازند یا آن را مورد تمسخر قرار می‌دهند نقطه قوت ما به شمار می‌رود؛ سپاه پاسداران و بسیج نمونه بارز این قدرت است. 

الگو گرفتن کشورهای آمریکای لاتین از انقلاب ایران

وی با اشاره به وقایع سوریه و تلاش دشمنان برای سرکوب حکومت این کشور گفت: مردم سوریه امروز نهادی مانند بسیج را سامان‌دهی کرده‌اند تا در مقابل غرب ایستادگی کنند؛ کشورهایی چون ونزوئلا و نیکاراگوئه هم از ایران الگو می‌گیرند.

نوباوه با بیان اینکه امروز ولایت فقیه مورد حملات گسترده تبلیغاتی غرب قرار گرفته است خاطرنشان کرد: مشکل امروز کشورهایی چون افغانستان و عراق نبود رهبری اسلامی است؛ در شرایط کنونی آمریکا و همدستانش به دنبال حذف ولایت فقیه و رهبری نظام هستند تا ملت ایران را بی‌سرپرست کنند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری زندگی بسیار سالمی دارند و تنها به دنبال حفظ اسلام و مردم‌داری هستند؛ اگر رهبران ایران کاخ‌نشین بودند غرب با آن‌ها مشکلی نداشت.

انتهای پیام/78004/ج40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول