اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بم در مجلس

بم جزو مناطق محروم در نظر گرفته شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نیاز موجود در بم، این شهرستان جزو مناطق محروم در نظر گرفته شود.

بم جزو مناطق محروم در نظر گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی شامگاه دوشنبه در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان با اشاره به مشکلات و محرومیت موجود در روستاهای بم اظهار داشت: لازم است تا برای تامین اعتبارات لازم و توسعه بم، این منطقه در شمار مناطق محروم قرار گیرد.

وی با اشاره به اختصاص 27 میلیارد تومان اعتبار به پروژه انتقال آب از سد نسا به بم و بروات بر ضرورت تسریع این پروژه با توجه به خشکسالی‌های منطقه تاکید کرد.

غضنفرآبادی همچنین خواستار انتقال گاز از سمت کهنوج به ریگان و از سمت بم به فهرج ‌شد.

وی با اشاره به مقروض بودن مردم بم به بانک‌ها و مشکل وام‌های قبل از زلزله شهروندان بم ابراز داشت: 41 هزار نفر از شهروندان بمی تسهیلات بانکی دریافت کرده‌اند.

غضنفرآبادی افزود: مقروض بودن شهروندان بمی به بانک‌ها موجب شده دیگر نتوانند از این تسهیلات بانکی بهره‌مند شوند و به همین لحاظ شهرستان بم از نظر ایجاد اشتغال قفل شده است که ضرورت توجه مسئولان را در این زمینه می‌طلبد.

انتهای پیام/2446/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول