اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با مدیران استان صورت گرفت

بازدید استاندار از مناطق محروم شهر قم

خبرگزاری فارس: استاندار قم همراه با معاونان و مدیران استان ضمن بازدید از مناطق محروم دو و شش قم، با مردم این مناطق دیدار و گفت‌وگو کرد.

بازدید استاندار از مناطق محروم شهر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پس از بازدید صورت گرفته استاندار قم در جمع مردم منطقه نیروگاه حضور یافت و مشکلات آنان را از نزدیک شنید.

در این مراسم ابتدا امام جماعت مسجد طفلان مسلم با اشاره به اینکه از مسئولان خواستاریم به مناطق محروم توجه بیشتری داشته باشند اظهار کرد: مسئولان با جدا شدن از اطرافیان خود، با مردم ارتباطات بیشتری داشته باشند.

در ادامه این مراسم احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جایگاه حاضر شد و با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب جنگ جدیدی را علیه ملت بزرگ ایران آغاز کرده‌اند، تصریح کرد: کشور در این شرایط از نظر مسائل اعتباری محدودیت دارد و از دولت انتظار و توقع خاصی در این موقعیت زمانی وجود ندارد. 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وظیفه داریم تا مجموعه دولت و مسئولان را برای غلبه بر مشکلات همراهی کنیم، خاطرنشان کرد: قطعا در این جنگ اقتصادی نیز دشمن همچون جنگ‌هایی که از آغاز انقلاب اسلامی بر ملت ایران تحمیل کرده است، شکست خواهد خورد.

امیرآبادی فراهانی اضافه کرد: با تدبیر مقام معظم رهبری، پیگیری‌های دولت، همراهی مجلس و حمایت‌های مردم ایران مشکلات مربوط به جنگ اقتصادی قطعا رفع خواهد شد.

در ادامه این مراسم کرم‌رضا پیریایی استاندار قم در جایگاه حاضر شد و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سفر خود در سال 89 به استان و رفع محرومیت منطقه نیروگاه و شاه ابراهیم خاطرنشان کرد: این سخنان برای مسئولان تکلیف ایجاد می‌کند که نگاه ویژه‌ای به این مناطق داشته باشند. 

وی با تاکید بر اینکه بیمارستان امجدی واقع در منطقه نیروگاه در طرح‌های مهر ماندگار دولت ثبت شد، تصریح کرد: دولت با جدیت در مورد بیمارستان پیگیری لازم را خواهد داشت تا با بهره‌برداری از این پروژه شاهد افزایش خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق دو و شش باشیم.

انتهای پیام/78008/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول