اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز قزوین خبر داد

اتصال 98 درصد از جمعیت شهری قزوین به شبکه گازرسانی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز قزوین گفت: 98 درصد جمعیت شهری قزوین تاکنون به شبکه گاز سراسری متصل شده‌اند.

اتصال 98 درصد از جمعیت شهری قزوین به شبکه گازرسانی

فتحعلی نجفی امروز در حاشیه گازرسانی بخش مرکزی بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: 92 درصد خانوار‌های ساکن در شهرستان بویین زهرا تاکنون زیر پوشش شبکه گازرسانی قرار گرفته‌‌اند و با اجرای طرح گازرسانی جمعیت زیر پوشش گاز استان قزوین به 96 درصد افزایش می‌یابد.

مدیر عامل شرکت گاز قزوین تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا ایام‌‌الله دهه‌ فجر تعداد پروژه‌های شرکت گاز قزوین بالغ بر 219 پروژه بود و در مجموع 155 میلیارد ریال برای این پروژه‌ها اعتبار هزینه شده است.

وی پیرامون مصرف گاز طبیعی در استان قزوین افزود: مصرف گاز در این استان بدون در نظر‌گیری نیروگاه شهید رجایی و با توجه به شرایط جوی از هشت تا 12 میلیون مترمکعب در روز در نوسان بوده و با احتساب نیروگاه حجم مصرف گاز استان قزوین به حدود 12 میلیون مترمکعب می‌رسد.

مدیر عامل شرکت گاز قزوین با بیان اینکه 98 درصد جمعیت استان قزوین زیر پوشش شبکه گازرسانی قرار دارند، تصریح کرد: امسال با مدیریتی که از سوی مدیران ارشد استانی در خصوص گاز اعمال شد امیدواریم در توسعه گاز به پیشتازی رسیده و خانواده‌های بیشتری را زیر پوشش قرار دهیم.

انتهای پیام/77005/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول