اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر ورزش و جوانان:

نگرش نو به ورزش در عرصه اجتماعی ایجاد شود

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر ورزش و جوانان با نگاهی انتقادی نسبت به وضعیت ورزش در استان آذربایجان غربی به ویژه بوکان، خواستار نگرشی نو به ورزش در عرصه اجتماعی شد.

نگرش نو به ورزش در عرصه اجتماعی ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان عبدالله چمن‌گلی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران بوکانی که در سالن 3 هزار نفری میلاد نور بوکان ترتیب یافت، اظهار داشت: بوکان سرشار از استعدادهای ناب در عرصه ورزش قهرمانی است اما پایه‌های ورزش قهرمانی ضعیف است که نیاز به حمایت قاطع مسئولان این شهرستان را دارد.

وی با نگاهی انتقادی نسبت به وضعیت ورزش در استان آذربایجان غربی به ویژه بوکان، خواستار نگرشی نو به ورزش در عرصه اجتماعی شد.

چمن گلی گفت : در بوکان استعدادهای ورزشی فراوانی وجود دارد که بایستی شناسایی شوند اما پایه‌های ورزش قهرمانی ضعیف است، که این پایه‌ها باید تقویت شود.

وی ادامه داد: ورزش در همه دوران‌ها زمینه ساز ایجاد شادی و نشاط در میان افراد بوده و امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی ورزش باعث جدایی افراد از زندگی ماشینی می‌شود، علاوه بر آن تمام ورزشکاران قهرمانی خود را در عرصه‌های مختلف با ورزش همگانی به دست آورده‌اند.

چمن‌گلی گفت : امروزه ورزش همگانی بیشتر در محیط‌های باز مانند پارک و در بین افراد میان‌سال و سالخورده رایج است در حالی که کشور برای قهرمان پروری نیاز به ایجاد انرژی در بین نسل جوان دارد.

وی تصریح کرد: معتقدم بوکان یکی از شهرهایی است که ظرفیت و پتانسیل ورزش قهرمانی در سطح بین‌الملل را داراست و این شهر دارای استعدادهای بالقوه‌ای است که هنوز شناسایی نشده است.

انتهای پیام/61006/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول