اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس:

گلستان رتبه سوم سرانه ورزشی را در کشور دارد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: با حمایت‎های وزیر ورزش و جوانان و استاندار گلستان این استان رتبه سوم سرانه ورزشی کشور را دارد.

گلستان رتبه سوم سرانه ورزشی را در کشور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدجواد نظری‎مهر بعد از ظهر امروز در جمع روسای هیئت‎های ورزشی استان گلستان اظهار داشت: مسئولان ورزش استان با نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات این بخش ارتباط نزدیک دارند.

وی ابراز امیدواری کرد که با تداوم تلاش‎های مسئولان استانی و حمایت مسئولان ارشد کشور ورزش گلستان بیش از گذشته در سطح ملی و بین‎المللی افتخارآفرین باشد.

حمایت‎های مخابرات از ورزش ادامه دارد

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان نیز در جلسه با اشاره به سیاست این شرکت در زمینه حمایت از ورزش کشور گفت: براساس این سیاست‎ها شرکت مخابرات گلستان به حمایت‎های مالی خود از ورزش استان ادامه می‎دهد.

سیداسحاق حسینی افزود: در راستای این سیاست‎ها این شرکت در سال 1382 در سوپر لیگ کشور حامی تیم والیبال گلستان بود.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه حمایت‎های مالی شرکت مخابرات گلستان از ورزش استان تاکنون 25 میلیون تومان به ورزش اسکواش و 15 میلیون تومان نیز به کشتی کمک شد.

به گفته حسینی، مردم هر چه بیشتر از خدمات شرکت مخابرات استفاده کنند استان گلستان بیشتر در حوزه‎های اقتصادی موفق خواهد بود زیرا بخشی از این درآمدها صرف توسعه استان می‎شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان ضمن گرامیداشت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: همه ما در برابر این انقلاب و خون شهدا مسئول بوده و باید از دستاوردهای آنها پاسداری کنیم.

برای نیل به توسعه پایدار نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم

حسینی اضافه کرد: برای نیل به شکوفایی و توسعه پایدار و دستیابی به افق 1404 نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تمامی امکانات مادی و معنوی موجود در کشور در خدمت اهداف عالیه شهدا یعنی توسعه و بالندگی نظام اسلامی و سربلندی ایران و ایرانیان هستند.

توزیع 6 میلیارد و 500 میلیون تومان سود بین سهامداران مخابرات

حسینی با بیان اینکه شرکت مخابرات سال 1390، 6 میلیارد و 500 میلیون تومان سود بین سهامداران خود توزیع کرد گفت: بخش از درآمدهای این شرکت در سطح کشور برای توسعه و آبادانی هزینه می شوند.

انتهای پیام/2307/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول