اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قم صورت گرفت

افتتاح 14 پروژه آموزشی و ورزشی در قم

خبرگزاری فارس: 14 پروژه آموزشی و ورزشی با حضور استاندار قم و جمعی از مسئولان استان به طور همزمان در سالن ورزشی مدرسه جدا واقع در خیابان معلم افتتاح شد.

افتتاح 14 پروژه آموزشی و ورزشی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان قم، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم در حاشیه این مراسم با اشاره به اهداف اداره ‌کل نوسازی مدارس استان قم اظهار کرد: توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی استاندارد و مقاوم، متناسب با اولویت‌ها، ضوابط و معیارهای فنی مهم‌ترین هدف این اداره است.

سید مهدی حائری خاطرنشان کرد: تجهیز ساختمان‌های مدارس به وسایل اداری، آموزشی، کارگاهی، آزمایشگاهی و رفاهی و همچنین تهیه و اجرای برنامه‌های تعمیراتی از دیگر وظایف این اداره است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم با بیان اینکه 14 پروژه در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: دبستان پسرانه والفجر واقع در ناحیه چهار، دبیرستان 15 خرداد واقع در ناحیه یک، دبیرستان قلعه کامکار واقع در ناحیه دو و دبیرستان شاهد دیباجی واقع در ناحیه چهار از جمله این پروژه‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: تخریب و بازسازی دبستان آسیه واقع در ناحیه چهار، مقاوم‌سازی دبیرستان جدا واقع در ناحیه چهار، مدرسه راهنمایی ملک‌زاده واقع در ناحیه یک و مدرسه ولایت واقع در ناحیه دو از دیگر پروژه‌های افتتاح شده هستند.

حائری احداث سالن‌های ورزشی سید محمد منتظری واقع در ناحیه چهار، دبیرستان جدا واقع در ناحیه یک، فاتحی واقع در ناحیه دو، مدرسه 17 شهریور واقع در ناحیه سه، مدرسه حضرت معصومه (س) واقع در ناحیه سه و مدرسه حضرت فاطمه (س) واقع در ناحیه سه را از دیگر پروژه‌هایی ذکر کرد که در ایام دهه فجر افتتاح شد.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول