اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان خبر داد

تشکیل کمیته راهبردی برای تبیین سیاست‌های کلان ورزش بانوان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی ما باید اهداف پنج سال آینده را ترسیم کند تا خروجی آن تحول اساسی در ورزش آینده اصفهان باشد.

تشکیل کمیته راهبردی برای تبیین سیاست‌های کلان ورزش بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمد جواهری در دومین نشست هم‌اندیشی خبرگان علمی ورزش بانوان استان اصفهان اظهار کرد: فعالیت‌های انجام شده در ورزش بانوان کافی نیست و باید به نسبت جمعیت ورزشکار داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر در برنامه ریزی افقی چند ساله را پیش روی خود ترسیم کنیم راه رسیدن به موفقیت کوتاه تر می شود، تصریح کرد: هدف از تشکیل کمیته راهبردی ورزش استان گام برداشتن در جهت توسعه ورزش در لایه‌های مختلف جامعه است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان به عنوان شهری مذهبی شناخته شده، تصریح کرد: نگاه به برنامه‌های ورزشی و فرهنگی و اجتماعی بانوان تا حدودی سنگین بوده اما بانوان اصفهانی می‌توانند محدودیت‌ها و موانع را با حفظ حرمت‌ها از مقابل پای خود بردارند و اداره کل ورزش و جوانان نیز در این راه یاری رسان است.

جواهری با اشاره به اینکه توسعه ورزش بانوان مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای خاص است، افزود: تشکیل مجمع خیران ورزش یار و کمیته راهبردی ورزش بانوان از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.

وی ادامه داد: شناسنامه‌ای از 280 پروژه ورزشی نیمه تمام به مجمع خیران ورزش یار ارائه شده و اساسنامه شورای عالی ورزش استان با رویکرد مدیریت واحد بر ورزش تدوین شده است.

*ابراهیمی: مباحث فرهنگی باید در دستور کار قرار بگیرد

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این همایش تاکید کرد: مباحث فرهنگ و منش پهلوانی باید مبنای تمامی برنامه‌ها و سیاست‌های خود قرار دهیم که تبعات مثبت آن را در جامعه می‌بینیم.

غلامعلی ابراهیمی با بیان اینکه با مقایسه آمار مدال آوران ورزش بانوان در قبل از انقلاب و سال‌های پس از انقلاب به این نکته می‌رسیم که حرکت سازنده و پیشرونده می‌تواند ما را به سرمنزل مقصود برساند، بیان کرد: نشست هم‌اندیشی خبرگان علمی ورزش بانوان استان اصفهان به همراه نقطه نظرات ارائه شده حامل بسته حمایتی است تا ورزش بانوان اصفهان از آن بهره ببرد.

وی با بیان اینکه ورزش به عنوان وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف مختلف اجتماعی تبیین شده است، تصریح کرد: متأسفانه ابعاد اصلی ورزش همیشه مهجور مانده و با استفاده صحیح از منابع انسانی می‌توان تلاش مضاعفی برای توسعه ورزش داشت.

*شاکری فر: تعیین سیاست‌های کلان با تشکیل کمیته راهبردی

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هدف از برگزاری کمیته راهبردی ورزش بانوان تعیین سیاست‌های کلان برای ورزش بانوان در ابعاد قهرمانی، همگانی و فرهنگی است.

نسرین شاکری‌فر با اشاره به برگزاری دومین جلسه هم‌اندیشی خبرگان علمی ورزش بانوان بیان کرد: در این جلسه که با حضور نایب رئیس بانوان هیئت‌های ورزشی استان اصفهان و پیشکسوتان و دانشگاهیان رشته تربیت بدنی برگزار شد، اعضای انتخابی این کمیته با آراء حاضران معرفی شدند.

وی ادامه داد: در این نشست تصمیم گیری شد که کمیته راهبردی ورزش بانوان استان اصفهان با حضور مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، نماینده استانداری اصفهان، نماینده شهرداری اصفهان، نماینده آموزش و پرورش و نماینده باشگاه‌های ورزشی استان تشکیل شود.

*انتخاب اعضای خبرنگران علمی ورزش بانوان

در پایان دومین جلسه هم‌اندیشی خبرگان علمی ورزش بانوان انتخاباتی برگزار شد که در پایان شهین یزدان‌پناه با 13 رأی، آیلین ملکیان با 12 رأی، آذر محبوبی با 10 رأی و پریوش برازنده با 8 رأی به عنوان نمایندگان رشته‌های مختلف ورزشی انتخاب شدند، همچنین در انتخاب نماینده باشگاه‌های ورزشی استان، باشگاه فولاد ماهان با 13 رأی برگزیده شد.

همچنین مقرر شده نشست بعدی کمیته راهبردی ورزش بانوان استان اصفهان برای شناخت نماینده ورزشکاران استان اول اسفند در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شود.

انتهای پیام/63006/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول