اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات ورزشی هیئت‌های مذهبی کرمان

خبرگزاری فارس: نخستین دوره مسابقات ورزشی هیئت‌های مذهبی بخش چترود کرمان به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات ورزشی هیئت‌های مذهبی کرمان

ثارالله انکوتی مسئول برگزاری مسابقات ورزشی هیئت‌های مذهبی منطقه چترود کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات ورزشی هیئت‌های مذهبی منطقه چترود با حضور 10 تیم ورزشی از هیئت‌های مذهبی در سطح منطقه چترود برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری مسابقات را ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین جوانان هیئتی و گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در زمان برگزاری مسابقات توسط مسئولان معرفی خدمات و دستاوردهای سه دهه تلاش برای محرومیت‌زدایی و تحقق عدالت اجتماعی در روستاها انجام می‌شود.

انکوتی با اشاره به اینکه مسابقات در سه رشته طناب‌کشی، دوی امدادی و دارت برنامه‌ریزی و هر تیم شرکت‌کننده از هشت نفر اصلی و یک یار ذخیره تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی هیئت‌های مذهبی منطقه چترود 20 بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در صورت اعلام آمادگی دیگر روستاها و شهرهای بخش برای میزبانی دومین دوره مسابقات، قرعه‌کشی میزبانی دوره دوم نیز در همان روز برگزاری مسابقات انجام می‌شود.

وی از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی همزمان با برگزاری مسابقات خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات جوائز ارزشمندی به سه تیم برگزیده در سه رشته ورزشی و به قید قرعه به شرکت‌کنندگان در همایش پیاده‌روی خانوادگی اهداء می‌شود.

انتهای پیام/2446/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول