اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و مازندران:

مشکلات ورزش مازندران را برطرف می‌کنیم/ در صورت حق رأی به بهروان رای می‌دادم

خبرگزاری فارس: معاون توسعه فنی قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: چالش‌ها و مشکلات ورزش استان را خودمان برطرف می‌کنیم و در صورت حق رأی به بهروان رأی می‌دادم.

مشکلات ورزش مازندران را برطرف می‌کنیم/ در صورت حق رأی به بهروان رای می‌دادم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، بین فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان مازندران در مجمع انتخابات هیئت فوتبال مازندران، چالش‌ها و مشکلاتی به وجود آمده تا جایی که هاشم جمشیدپناه معاون توسعه فنی و قهرمانی ورزش و جوانان مازندران مجبور به ترک مجمع شد و فرصتی به دست آمد تا مصاحبه‌ای پس از اتفاقات به وجود آمده با او داشته باشیم که آن را می‌خوانیم.

معاون توسعه فنی قهرمانی ورزش و جوانان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: مشکلات و چالش‌های ورزش استان را باید خودمان با کمک هیئت‌های ورزشی برطرف کنیم.

هاشم جمشیدپناه بیان داشت: باید کاری کنیم که در صورت به وجود آمدن سلیقه اختلاف یا چالش مشکلات هیئت ورزشی را در داخل اداره کل استان حل و چالش به وجود آمده به وزارت ورزش و جوانان کشیده نشود.

وی درباره حضور بازنشستگان در هیئت ورزش‌های استان افزود: در صدد هستم تا بر اساس بخش‌نامه از حضور بازنشستگان در رأس هیئت‌های ورزشی جلوگیری شود.

معاون فنی قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: اگر این ابلاغ از سوی وزارت ورزش تایید شود، در مجمع‌های آینده برای پست ریاست هیئت‌های ورزشی از حضور بازنشستگان در فراخوان هیئت‌های ورزشی جلوگیری می‌شود.

جمشیدپناه در ادامه گفت: اگر این بخش‌نامه با مخالفت وزارت ورزش و جوانان روبرو شود، حضور بازنشستگان در ثبت‌نام هیئت ورزشی استان بلامانع است.

وی درباره انتخابات هیئت فوتبال مازندران اظهار داشت: یک روز قبل از انتخابات به کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال خبر دادیم که بنا به ابلاغی که وزارت داریم بازنشستگان حق حضور در مجمع را ندارند.

معاون فنی و قهرمانی ورزش و جوانان مازندران گفت: با توجه به درخواستی که از کفاشیان داشتیم و از او خواهش کردیم که قبل از مجمع دیداری با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشته باشند، ولی کفاشیان به دیدار سعادتمند نیامد.

جمشیدپناه ابراز داشت: بر اساس اساسنامه و تکلیفی که به ما شده بود، خواهان عدم برگزاری مجمع بودیم که کفاشیان به اختیار خودشان گفتند مجمع را برگزار می‌کنیم و شما اگر می‌توانید مجمع را باطل کنید.

وی در ادامه افزود: اداره کل ورزش و جوانان مازندران به هیچ عنوان نمی‌خواست که چالش به مجمع کشیده شود، اما با توجه به احترامی که به قانون داشتم، مجبور شدم مجمع را ترک کنم.

معاون توسعه فنی قهرمانی ورزش و جوانان مازندران با اشاره به ابراز احترام و ارادت خاص برای بهروان اظهار داشت: باور کنید آن شب تا صبح به خاطر چالش به وجود آمده در مجمع هیئت فوتبال استان خوابم نبرد.

وی گفت: شاید باور نکنید اگر بر اساس اساسنامه من در مجمع حق رأی داشتم، شک نکنید که رأی من بهروان بود.

جمشیدپناه یادآور شد: برخی‌ها فکر می‌کنند که اداره کل ورزش و جوانان استان با بهروان مشکل ندارد، ولی اینطور نیست ما هیچ مشکلی با بهروان نداریم که هیچ، مخلص او نیز هستیم.

وی همچنین درباره مجمع هیئت تکواندوی مازندران افزود: در حال حاضر سید محمدتقی علوی معاون توسعه ورزش انسانی و سرمایه اداره کل ورزش و جوانان مازندران به عنوان سرپرست موقت در هیئت تکواندوی استان فعالیت می‌کند تا مجمع برگزار شود.

جمشیدپناه درباره عدم انتخاب غلام‌رضا پارساراد به عنوان سرپرست هیئت تکواندوی مازندران اذعان داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان پارساراد را به عنوان سرپرست به فدراسیون معرفی کرد، اما گویا پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو با این انتخاب مخالفت کرد.

معاون فنی قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه پارساراد هیچ‌گونه مشکل اخلاقی و یا حراستی ندارد، افزود: پارساراد فقط بنا به دلایلی که به ما مربوط نیست از فدراسیون انتخاب نشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای پست ریاست هیئت تکواندو مازندران دوباره فراخوان به روزنامه‌ها خواهیم داد تا از کاندیداهای پست هیئت تکواندوی استان ثبت‌نام به عمل آید.

انتهای پیام/86005/ب40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول