اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه:

ورزش ابرکوه تنها با همت ورزشکاران به پیش می‌رود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه گفت: ورزش ابرکوه نه با بودجه‌های ناچیز، بلکه تنها با همت ورزشکاران به پیش می‌رود.

ورزش ابرکوه تنها با همت ورزشکاران به پیش می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، ابوالفضل قاسمی در همایش جوانان با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان ابرکوه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: برای صحبت در مورد جوانان نمی‌توان تنها به چنین جلساتی اکتفا کرد و هدف این جلسات تنها زدن جرقه‌ای برای آشنایی این قشر با مسئولان و همچنین آشنایی مسئولان با مطالبات جوانان است.

وی با اشاره به اینکه ابرکوه سه هزار و 600 ورزشکار سازمان یافته دارد، ادامه داد: در سال جاری ورزشکاران ابرکوه با وجود تمام مشکلات، در ورزش‌های رزمی و 11 رشته دیگر، 23 مدال از المپیاد دارالعباده به ارمغان آوردند.

قاسمی خاطرنشان کرد: در شنا همیشه جزو سه تیم برتر استان بوده‌ایم، در فوتسال قهرمان بلامنازع استان و نماینده در بازی‌های کشوری هستیم.

وی تصریح کرد: این موفقیت‌ها تنها به واسطه همت و تلاش جوانان شایسته شهرستان به دست آمده است، چراکه بودجه‌های ناچیز این اداره به هیچ وجه پاسخگوی ورزش شهرستان نیست و تنها علاقه و پشتکار ورزشکاران کارها را جلو می‌برد.

قاسمی با اشاره به اینکه ورزشکاران با توجه به عدم وجود اسپانسر در برخی اوقات قادر به پرداخت ورودی‌های مسابقات کشوری نیز نیستند، افزود: اکنون زیرساخت‌ها برای جهش کشوری ورزش ابرکوه فراهم شده و این همت مسئولان است که می‌تواند یاری‌رسان ورزشکاران شهرستان باشد.

فرماندار ابرکوه نیز در این مراسم اظهار داشت: یکی از ارزش‌های نظام اسلامی، حضور جوانان در عرصه‌های مختلف است.

اسماعیل برزگرزاده با اشاره به سئوالات یکی از جوانان در مورد مشکلات کار فرهنگی در شهرستان ابرکوه عنوان کرد: کار فرهنگی کاری سخت و دیربازده است و می‌بینیم که پیامبر اکرم (ص) نیز با چه سختی‌هایی در این زمینه روبه‌رو بود، اما اکنون شاهد نتیجه بخش بودن تلاش‌های ایشان در جهان هستیم.

وی بیان کرد: قبول دارم که در زمینه فضای فرهنگی دچار مشکلات بسیاری هستیم، اما جوانان باید در کنار همدیگر از این امکانات بهره لازم را ببرند.

امام جمعه ابرکوه نیز ابراز داشت: انقلاب را جوانان به وجود آوردند و استمرار بخشیدند، حماسه‌سازی در جنگ تحمیلی و تودهنی به دشمن نیز کار جوانان بود.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی گفت: حرف اول مملکت را جوانان می‌زنند و حضور آنان برای استمراربخشی انقلاب یکی از موضوعات اصولی و بنیادی است.

وی افزود: درخشش علمی و عملی شما درخشش انقلاب و طلوع فجر، امید مردم انقلاب است و دوست و دشمن برروی جوانان حساب باز کرده‌اند.

حسینی عنوان کرد: دشمن در تلاش برای شخصیت‌ربایی شماست و اگر در ربایش صفات نیکوی شما موفق شود در بسیاری از نقشه‌های خود موفق خواهد شد.

وی یادآور شد: انقلاب یکی از بزرگترین معجزات تاریخ و امانتی سترگ است که از پیشینیان صالح به شما به ارث رسیده است و باید امانتدار این میراث بزرگ باشید، بنابراین نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد، آن را حفظ و به صاحب اصلی آن برسانید.

انتهای پیام/2464/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول