اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار:

اختلاف بین مسئولان ضربه‌ای به اصل نظام وارد نمی‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه رودبار گفت: وجود اختلاف بین مسئولان تأثیری بر حضور مردم در صحنه‌ها نداشته و به اصل نظام ضربه‌ای وارد نمی‌کند.

اختلاف بین مسئولان ضربه‌ای به اصل نظام وارد نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام عباس گروهی در نشست عقیدتی سیاسی کارکنان سپاه ناحیه مقاومت شهرستان رودبار اظهار داشت: اگر مروری بر 34 سال گذشته و قبل از انقلاب داشته باشیم، قطعا متوجه می‌شویم که هزینه‌های زیادی پرداخت شده تا انقلاب ما به پیروزی رسیده است.

وی افزود: قبل از انقلاب شاهد مبارزات مبارزان از جمله روحانیان و در راس آنها حضرت امام خمینی (ره) بودیم، دورانی که اختناق و خفقان زیادی بود و دلسوزان انقلاب و اسلام بر آنها خیلی سخت می‌گذشت.

امام جمعه رودبار با بیان اینکه کسانی هستند که در دوران جنگ تحمیلی مخلصانه در مقابل متجاوزان جنگیدند، خطاب به پاسداران و کارکنان سپاه ناحیه رودبار تصریح کرد: به عنوان دلسوزان نظام باید منادی وحدت میان مردم باشید و تمام تلاش و کوشش خود را به کار بگیرید که از طریق پایگاه‌های مقاومت مردمی، آنها را تشویق و توجیه کنید تا حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند.

گروهی عنوان کرد: اگر مسئولان اختلافی دارند این اختلافات تاثیری در حضور مردم در صحنه ندارد و باید به دشمنان بفهمانیم که اختلافات هیچ ضربه‌ای به اصل نظام وارد نمی‌کند.

امام جمعه رودبار در جمع کتابداران این شهرستان نیز از عملکرد کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابراز رضایت کرده و جایگاه کتاب و کتابخوانی را در شرایط کنونی بسیار مهم و حائز اهمیت دانست.

گروهی بیان داشت: در میان تمام ادیان اسلامی دین اسلام بیشترین بهره را از کتاب برده و معجزه آخرین فرستاده‌اش را کتاب قرار داده و این حقیقت برای ما روشن می‌شود که آیین اسلام پرچ‌مدار کتاب و کتابخوانی است.

وی خاطرنشان کرد: هرچه بیشتر در این عرصه فعالیت شود، فرهنگ و اخلاق اسلامی در سطح جامعه گسترش می‌یابد.

انتهای پیام/2655/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول