اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در بیانیه‌ای:

مسئولان بر طبل اختلاف نکوبند / اختلاف‌ها به مچ‌گیری تبدیل نشود

خبرگزاری فارس: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت با صدور بیانیه‌ای خواستار پایان دادن به هرگونه اختلاف‌افکنی مسئولان در جامعه شدند.

مسئولان بر طبل اختلاف نکوبند / اختلاف‌ها به مچ‌گیری تبدیل نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در بیانیه خود که تصویر آن به دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در استان خوزستان نمابر شده، آورده است: مطالبی که ریاست محترم جمهوری در مجلس ایراد کردند همگان را به روزهایی برد که لیست مفاسد بزرگ اقتصادی در جیب ایشان بود اما بعد از انتخابات 88 این لیست به جای خود برگشت تا هنوز تاریخ مصرف آن نگذرد اما هم اکنون و در حالی که فضای انتخاباتی ریاست جمهوری در حال گرم شدن است گویا گزیده‌ای از این لیست باید منتشر شود.

این بیانیه افزوده است: روی حرفمان با آقای احمدی‌نژاد این است که شمایی که داعیه‌دار عدالت خواهی و ظلم ستیزی بودید باید اسم مفاسد اقتصادی را در شرایطی که کشور بیش از پیش به اتحاد و همدلی مابین مسئولین نیاز دارد اعلام کنید و مایه تمسک قرار دهید تا چشم بر بی قانونی‌ها بسته شود.

در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: بی‌شک عمل کردن به دستورات رهبری و تحت لوای ولایت بودن از ابتدایی‌ترین خواسته‌های این ملت از حضرتعالی است. آیا فراموش کرده‌اید که رهبری در دیدار با بسیجیانشان فرمودند: « اختلاف نظر بین مسئولان همیشه وجود داشته اما این مسئله نباید به اختلاف عمل، گریبان گیری و مچ گیری در مقابل چشم مردم تبدیل شود... کشاندن اختلافات میان مردم مضر است؟.»

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت همچنین افزوده است: هر چند انتظار می‌رود مسئولان با مردم رو راست‌تر بوده و در نزاع سیاسی به دنبال مچ‌گیری از یکدیگر نباشند و مشکلات را با نیت حل کردن و رفع آنها مطرح کنند.

این تشکل دانشجویی در ادامه بیانیه خود تصریح کرده است: جناب آقای لاریجانی بله دیروز روز مهمی بود! روزی بود که بعد از چندی، اتحاد ما بین دولت و مجلس و جلسات متمادی که آنهم با تذکرات و پس از هشدارهای رهبری جامه تحقق به خود می‌پوشید؛ دوباره دست آویز رسانه‌هایی گردید که همواره در فکر سرخورده کردن این امت از نظام اسلامی هستند. جناب آقای لاریجانی غرب از تحریم ناامید شده است و این آرزو را در سر می‌پروراند که با ایران سر میز مذاکره بنشیند. اما با اینگونه کارها امید در دل دشمنان این نظام زنده می‌شود.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت خاطرنشان کرده است: ریاست محترم قوه مقننه رهبری تا به کی باید هشدار دهد؟ رهبری تا کی باید به فکر حل اختلافات پوچ و بی‌اساس ما بین مسئولان شود آیا باید یکی از مهمترین دغدغه کنونی این ملت و رهبر عزیزشان اختلاف مابین مسئولان باشد؟ ملتی که انقلاب کردند و جهانی شدند، تا جهانی را انقلابی کنند.

این بیانیه افزوده است: در شرایطی که مدل حکومتی مبتنی بر ولایت فقیه جهانی شده و سایر ملل‌ها در صدد هستند که تحت لوای این مدل حکومتی قرار گیرد وظیفه همه مسئولان اختلاف افکنی است یا صدور انقلاب؟

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت خاطرنشان کرده است: روسای محترم قوای مجریه و مقننه، خادمان ملت شریف ایران؛ بدانید ولی نعمتانمان همواره جانشان را بر کف گرفته و آماده جانفشانی در همه عرصه‌ها هستند. به عنوان خادمان این ملت شما نیز باید از اختلافات دوری کرده و در فکر اعتلای این نظام اسلامی باشید تا با شتاب بیشتر به سمت قله‌های امید حرکت کنیم نه اینکه خود شما نیز در سنگری قرار گیرید با نشان انقلاب، اما مانع این حرکت پرشتاب شوید.

این تشکل خطاب به سران قوای مقننه و مجریه تصریح کرده است: بدانید و آگاه باشید این امت اسلامی گوش به فرمان حضرت امام خامنه‌ای هستند تا اگر روزی حکم جهاد از ناحیه مقدسه ایشان صادر شود عاشورایی دیگر بر پا کنند تا به همه جهانیان بفهمانند که با گذشت 34 بهار از انقلاب اسلامی بیش از پیش پایبند به آرمان‌های انقلاب هستند. ملتی که در طول عمر با برکت این نظام، از انقلابی دفاع کردند که خون پاکترین جوانان خود را در راه این انقلاب داده‌اند تا درخت انقلاب تنومند‌تر شود. ملتی که بسیجی وار زیسته و بسیجی وار در راه انقلاب جانفشانی می‌کند.

در آخر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اعلام می‌دارد همانگونه که مقتدایش فرموده‌اند: کشاندن اختلافات مابین مسئولین به میان مردم باعث بی‌اعتباری خود شما خواهد شد. بیش از این بر طبل اختلاف نکوبید که با اقدام انقلابی دانشجویان ولایی مواجه خواهید شد.

انتهای پیام/2329/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول