اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جهرم در مجلس:

نتیجه اختلاف میان مسئولان ناامیدی نسبت به نظام است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: آن چه امروز مورد توجه دشمنان است فشار اقتصادی و اختلاف‌انگیزی میان مسئولان بوده که نتیجه آن ناامیدی مردم می‌شود.

نتیجه اختلاف میان مسئولان ناامیدی نسبت به نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدرضا رضایی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: امروز نهال انقلاب به درخت تنومندی تبدیل شده و با تمام کینه‌ها، تهدیدها و فشارهای استکبار روز به روز قوی‌تر و قدرتمندتر می‌شود.

وی با بیان اینکه صبر و استقامت کشورهای منطقه در مقابل ظلم و جور غاصبان استکبار ناشی از الگوگیری آن‌ها از ایران اسلامی است، افزود: آن چه امروز مورد توجه دشمنان است فشار اقتصادی و اختلاف‌انگیزی میان مسئولان بوده که نتیجه آن ناامیدی مردم می‌شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمده کار دشمن بر اختلاف‌انگیزی گذاشته شده است، ابراز داشت: مسئولان اجرایی کشور باید این موضوع را مورد توجه قرار داده و زمینه را برای خیانت‌های دشمنان مهیا نکنند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک دولت و مجلس در راستای رفع مشکلات جامعه، بیان داشت: بحث معیشت مردم و هدفمندی یارانه‌ها در یک فضای آرام و تخصصی انجام و تلاش دارد تا به اقشار آسیب‌پذیر جامعه فشار وارد نشود.

رضایی با تاکید بر ارتباط صمیمی مسئولان با مردم خاطرنشان کرد: نحوه برخورد مسئولان با مردم در جذب افراد موثر بوده و باید با کار، تلاش، جدیت و پشتکار زمینه امیدواری مردم نسبت به نظام مهیا شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی دهه فجر را فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا خدمات نظام را ناکارآمد جلوه دهد.

انتهای پیام/2448/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول