اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس مطرح کرد

رهبری مرجع اصلی حل اختلافات قوا

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس گفت:در راس مملکت و تمام قوا رهبر معظم انقلاب قرار دارند و اگر بین قوا مشکلی وجود داشته باشد، با رهنمودها‎ی پیامبر گونه ایشان مشکلات حل و فصل می‎شود.

رهبری مرجع اصلی حل اختلافات قوا

عباس قائد رحمت در گفت‎وگو با خبرگزاری فارس در ازنا در خصوص استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حواشی بعد از آن گفت: مجلس شورای اسلامی بر اساس وظیفه قانونی خود استیضاح را در دستور کار خود قرار داد و کار قانونی خودش را انجام داد.

قائد رحمت اظهار داشت: بر اساس فرمایشات امام خامنه‎ای تا زمان انتخابات ریاست جمهوری آینده هر کس بخواهد در جامعه اختلاف بیندازد خیانت کرده است و باید جهت حفظ وحدت و همبستگی از مباحث و کارهایی که موجب اختلاف و تفرقه و گسستن وحدت می‎شود، پرهیز کند.

نماینده ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی افزود: ملت با بصیرت ایران مطمئن هستند که در راس مملکت و تمام قوا رهبر معظم انقلاب قرار دارند و اگر بین قوا مشکلی وجود داشته باشد، با رهنمودها‎ی پیامبر گونه ایشان مشکلات حل و فصل می‎شود.

وی اظهار داشت: بر اساس قانون اساسی و فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه‎ای مجلس و دولت باید کار قانونی خودشان را جهت خدمت بیشتر به ملت انجام دهند و اگر حرفی زده می‎شود باید قانونی و بر اساس قانون باشد.

انتهای پیام/2304/ج20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول