اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفار ریگان عنوان کرد

اجرای 66 کیلومتر خط انتقال آب روستایی در ریگان‌

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ریگان گفت: 66 کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال آب روستایی در ریگان اجرا شد.

اجرای 66 کیلومتر خط انتقال آب روستایی در ریگان‌

عباس بنی‌ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: طی یک سال گذشته برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز روستائیان در ریگان 66 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع خریداری و اجرا شده است.  

وی افزود: با اجرای این خط‌های انتقال‌ آب با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ‌تومان 13 روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

بنی‌ابراهیمی همچنین از احداث مخزن ذخیره یک هزار مترمکعبی بتنی در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: دو باب ایستگاه پمپاژ در یک سال اخیر احداث و تجهیز شده است.

وی‌ ساماندهی 400 مورد شبکه و نصب کنتور، اجرای 1.5 کیلومتر خط برق، ترمیم و بازسازی سه کیلومتر‌ شبکه و ترمیم و بازسازی 2.5 کیلومتر خط انتقال آب را از دیگر اقدامات برشمرد.

بنی‌ابراهیمی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات سال گذشته دو حلقه چاه حفر و 10 دستگاه پمپ که بر اثر دبی‌کم از مدار خارج شده بود، جابه‌جا شده است.

وی از انجام 150 سرویس آبرسانی سیار به روستاهای فاقد آب شرب در ریگان نیز اشاره کرد و بیان داشت: در 10 مورد بستر‌سازی مناسب برای اجرای سیستم تله متری انجام شده است.

انتهای پیام/80014/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول