اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز/32

حسین‌زاده: 21 طرح آبرسانی در مازندران افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از افتتاح و بهره‌برداری 21 طرح آبرسانی و آغاز عملیات اجرایی دو طرح فاضلاب همزمان با گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

حسین‌زاده: 21 طرح آبرسانی در مازندران افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، محمدتقی حسین‌زاده با بیان اینکه در سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی با افتخار سقایی این شرکت 21 پروژه را در حوزه آب و فاضلاب در مازندران در دهه فجر افتتاح می‌کند، افزود: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری حدود 238 میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است.

حسین‌زاده دهه فجر را بازتاب دهنده آرمان‌ها و ارزش‌ها، خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ما باید با ارائه خدمات هر چه بیشتر امید و نشاط مردم را تقویت کنیم و خدمات ما در مقابل وفاداری و رشادت‌های این مردم بزرگ و انقلابی قطره‌ای بیش نیست.

وی تصریح کرد: در راستای منویات مقام عظمای ولایت در نامگذاری امسال با نام «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی»، شاهد افتتاح طرح‌های آبرسانی خوبی در طول دهه مبارک فجر خواهیم بود.

وی یادآور شد: این پروژه‌ها شامل حفر و تجهیز 7 حلقه چاه با آبدهی 225 لیتر در ثانیه، احداث خط انتقال آب به طول 5240 متر، اصلاح و توسعه شبکه به طول 192 کیلومتر و استانداردسازی انشعاب 4076 فقره، احداث خط انتقال نیرو به طول 1250 متر، احداث اطاقک چاه به مساحت 105 متر مربع، حصارکشی بطول 240 متر، محوطه‌سازی به مساحت 165 متر مربع است که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: با افتتاح پروژه‌های آبرسانی 200 نفر از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

حسین‌زاده از نصب و راه‌اندازی سیستم کنترل از راه دور تأسیسات در شهرهای ساری، محمودآباد، تنکابن و سوادکوه خبر داد و تصریح کرد: تهیه و نصب سیستم‌های جامع امور مشترکان، حسابداری و بی‌سیم برای ارتقای خدمات به مشترکان همزمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: پروژه‌های آبرسانی در شهرهای بابل، محمودآباد، نوشهر و چالوس، آمل، قائمشهر، رامسر و کتالم، سوادکوه، ساری، تنکابن، سرخ‌رود، سلمانشهر و کلارآباد در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از آغاز عملیات اجرایی طرح جمع‌آوری، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب قائم شهر و آمل با اعتباری بالغ بر 1921 میلیارد ریال خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از مدول اول این طرح‌ها 239 هزار نفر این شهرستان‌ها زیر پوشش سیستم جمع‌آوری فاضلاب قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/86018/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول