اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور پوشش 45 روستا

پروژه آبرسانی روستایی در رفسنجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه فجر بهره‌برداری از یک چاه آب آشامیدنی روستایی در رفسنجان که 45 روستا را پوشش می‌دهد، آغاز شد.

پروژه آبرسانی روستایی در رفسنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، به مناسبت دهه فجر پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان یک حلقه چاه آب آشامیدنی در حومه شرقی رفسنجان به بهره‌برداری رسید.

خدادادی رئیس اداره آب و فاضلاب روستای رفسنجان در این زمینه با بیان اینکه این چاه در مجتمع حومه شرقی رفسنجان در حال حاضر تامین آب 45 روستا را پوشش می‌دهد، گفت: در سال جاری تجهیزات و موتور پمپ یک حلقه چاه به همراه تکمیل دو حلقه چاه دیگر انجام گردید.

وی خاطرنشان کرد: احداث مخزن یک ‌هزار متر مکعبی و یک مخزن 200 متر مکعبی و احداث 9.5 کیلومتر خط انتقال آب آشامیدنی در سال جاری انجام شد که در مجموع 3.7 میلیارد ریال از اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

افتتاح یک پروژه آسفالت روستایی

همچنین به مناسبت دهه مبارک فجر پروژه آسفالت روستای حمیدآباد رفسنجان به بهره‌برداری رسید.

این پروژه که شامل زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت خیابان شهید نصرالله موسوی با اعتبار 196 میلیون تومان انجام شده بود به بهره‌برداری رسید.

فرماندار رفسنجان در پایان خانه بهداشت روستای حمیدآباد را مورد بازدید قرار داد، این خانه بهداشت تعداد 8 هزار و 600 نفر را پوشش می‌دهد و با وجود بیماران زیادی که به این محل مراجعه می‌کنند به نیروی بیشتری نیاز دارد.

انتهای پیام/80016/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول